Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

Ζητάει 10 εκατ. $ από κανάλι επειδή έδειξε το αιδοίο της! (+18 ΒΙΝΤΕΟ+ΦΩΤΟ]


Το VH1 ξέχασε να βάλει “μωσαϊκό” σε μια τολμηρή σκηνή του Dating Naked
Η Jessie Nizewitz εμφανίστηκε στo reality του VH1 «Dating Naked» όπου ζευγάρια κάνουν γυμνά το πρώτο τους ραντεβού. Η Jessie εμφανίστηκε γυμνή σε ένα επεισόδιο. Όμως, όπως υποστηρίζει, οι παραγωγοί του δικτύου της...


 είχαν υποσχεθεί ότι τα επίμαχα σημεία της θα ήταν θολά (μωσαϊκό το λένε στην τηλεοπτική γλώσσα) και δεν θα τα έβλεπαν οι τηλεθεατές. Η υπόσχεση όμως δεν τηρήθηκε. Στο τρίτο επεισόδιο του σόου που προβλήθηκε τον Μάιο, υπήρχε μια σκηνή της Jessie στην παραλία, όπου φάνηκαν ξεκάθαρα και τα οπίσθια και το αιδοίο της (δείτε το απόσπασμα στο slideshow). H Jessie έκανε αγωγή στη Viacom, την εταιρεία που είναι υπεύθυνη για το «Dating Naked», ζητώντας 10 εκατομμύρια δολάρια. Όπως είπε σε συνέντευξή της σε αμερικανική εφημερίδα: «Ένιωσα να με χειραγωγούν και να με χρησιμοποιούν» προσθέτοντας “Ήμουν τρομοκρατημένη. Το αιδοίο μου είναι σε όλο το Διαδίκτυο. Αμέσως άρχισα να παίρνω SMS του τύπου «Έτσι βγάζεις χρήματα στην καλωδιακή τηλεόραση;». Το χειρότερο ήταν ότι η γιαγιά της Jessie είδε το αιδοίο της φάτσα κάρτα στην οθόνη. «Η γιαγιά μου το είδε. Την είδα αυτή την εβδομάδα και δεν μου μιλούσε. Έχει εξοργισθεί. Οι γονείς μου είναι απλά ενοχλημένοι». Η Jessie ισχυρίζεται ότι αυτό της κόστισε και έναν καλό Εβραίο υποψήφιο σύζυγο, με τον οποίο διατηρούσε σχέση. «Ποτέ δεν μου ξανατηλεφώνησε μετά το επεισόδιο. Έλπιζα ότι θα μπορούσαμε να έχουμε μια μακροχρόνια σχέση. Εργάζεται σε μια καλή εβραϊκή εταιρεία, στα 30 του και αυτό ήταν πολύ ιδανικό για μένα» δήλωσε η Jessie που εκτός από τα 10 εκατομμύρια δολάρια ζητάει και κάτι άλλο: «Νομίζω ότι μου χρωστάνε και ένα τεράστιο συγγνώμη».





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.