Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2016

Τι γράφουν τα γερμανικά ΜΜΕ για τον διαγωνισμό με τις άδειες


Μερίδα των γερμανικών μέσων ενημέρωσης αναφέρονται σήμερα στο τέλος της δημοπρασίας για τις τηλεοπτικές άδειες στην Ελλάδα. Τα περισσότερα αναπαράγουν σχετικό τηλεγράφημα του πρακτορείου ειδήσεων dpa...



Μετά από μια μαραθώνια δημοπρασία που διήρκεσε σχεδόν 66 ώρες, η ελληνική κυβέρνηση διέθεσε για τα επόμενα 10 χρόνια τέσσερις τηλεοπτικές άδειες σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, αναφέρει τηλεγράφημα του γερμανικού πρακτορείου ειδήσεων dpa. «Το ελληνικό κράτος φέρεται να άντλησε για τις νέες άδειες συνολικά 246 εκατομμύρια ευρώ».

Όπως επισημαίνει το dpa, τις νέες άδειες κέρδισαν τρεις εφοπλιστές και ένας εργολάβος. «Δύο από τους μεγαλύτερους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς (Alpha και Star) χάνουν τις άδειές τους. Θα πρέπει να κλείσουν εντός 90 ημερών».

«Τις νέες άδειες κέρδισαν οι τηλεοπτικοί σταθμοί ΣΚΑΪ και ΑΝΤ1 που υπήρχαν ήδη και οι οποίοι ανήκουν σε δύο οικογένειες εφοπλιστών.

Σε αυτούς προστίθενται δυο νέοι σταθμοί: Alter Ego (ο ιδιοκτήτης είναι επίσης εφοπλιστής) και Καλογρίτσας (εργολάβος). Είναι γνωστό ότι ο ιδιοκτήτης του τελευταίου σταθμού διατηρεί φιλίες με μέλη του νυν κυβερνητικού συνασπισμού».

Το γερμανικό πρακτορείο ειδήσεων επισημαίνει ότι το σύνολο της αντιπολίτευσης όπως και η Ένωση Δημοσιογράφων επικρίνουν τη μείωση των αδειών από τις επτά στις τέσσερις. Όπως εκτιμούν, «το κλείσιμο ορισμένων σταθμών θα οδηγήσει εκατοντάδες στην ανεργία.

Για τη συνταγματικότητα της διαδικασίας αναμένεται να αποφανθεί το Συμβούλιο της Επικρατείας.

Στον αντίποδα, η κυβέρνηση εκτιμά ότι λόγω της μείωσης των διαφημίσεων κατά τη διάρκεια της κρίσης, η ελληνική τηλεοπτική αγορά δεν είναι σε θέση να συντηρήσει όλους τους υφιστάμενους σταθμούς.

Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας έχει επιρρίψει επανειλημμένως στους ιδιοκτήτες των ιδιωτικών σταθμών την κατηγορία ότι αποτελούν μέρος ενός διαχρονικού συστήματος νεποτισμού. Αντιθέτως η αντιπολίτευση ισχυρίζεται ότι ο Τσίπρας επιχειρεί να διαμορφώσει ένα νέο μιντιακό κατεστημένο, φίλα διακείμενο στον ίδιο».

Το ίδιο τηλεγράφημα του γερμανικού πρακτορείου ειδήσεων αναπαράγει και η αυστριακή εφημερίδα Der Standard υπό τον τίτλο «Η Ελλάδα διέθεσε τηλεοπτικές άδειες στο πλαίσιο αμφιλεγόμενης δημοπρασίας».

Πηγή: Deutsche Welle

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.