Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Έτοιμος να μπει στην κυβέρνηση ο Λεβέντης - "Μου το λέει μέχρι και η γυναίκα μου"


Την κατάρρευση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα προέβλεψε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων Βασίλης Λεβέντης από το βήμα της Βουλής, τονίζοντας ότι ο πρωθυποργός έχει δύο επιλογές είτε την οικουμενική κυβέρνηση είτε τις εκλογές...



«Ο κ. Τσίπρας πρέπει να αποφασίσει αν θα συνεχίσει έτσι μέχρι να καταρρεύσει, γιατί είναι σίγουρη η κατάρρευση του Τσίπρα ή να γίνει η οικουμενική ή να πάμε σε εκλογές. Το μυαλό του θα διαλέξει. Αυτός πρέπει να αποφασίσει», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Λεβέντης.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων δήλωσε ότι εδώ έχουμε δύο κόμματα που συγκρούονται με την εξουσία προκειμένου να καταφέρουν την κατάληψη της.

Ξεκαθάρισε, επίσης, ότι δεν θα συμπορευτεί με τον ΣΥΡΙΖΑ, τονίζοντας ότι «εγώ με τον Τσίπρα δεν θα πάω. Του το έχω πει. Εγω ψήφο δεν δίνω αν του φύγουν βουλευτές, δεν μπορεί να στηρίζεται σε εμένα» και πρόσθεσε «εγώ καλώ να ξεπεράσουν τους εγωισμούς τους ο κ. Τσίπρας και ο κ. Μητσοτάκης να κάνουν κυβέρνηση.

Παρά ταύτα είπε ότι εγώ θαυμάζω τον κ. Τσίπρα γιατί εγω δεν θα μπορούσα να κόψω συντάξεις και μισθούς. «Τον θαυμάζω που το κάνει» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Λεβέντης.

Σε άλλο σημείο της ομιλίας του ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων υπογράμμισε ότι «ο Τσίπρας» δεν είναι «ο κακός άνθρωπος που θέλει να τα πουλήσει όλα».

«Έχει τελειώσει κατ' εμέ η Ελλάδα. Δεν υπάρχει Ελλάδα. Αν νομίζετε ότι υπάρχει Ελλάδα επειδή πληρώνονται οι βουλευτές κάνετε λάθος» συνέχισε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων και πρόσθεσε ότι πρέπει να ξαναφτιάξουμε την χώρα απ' την αρχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.