Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016

Κανόνι στον Όμιλο Alpha Editions - Κλείνουν 4Τροχοί, ΕΓΩ, Weekly κ.α. γνωστά περιοδικά!


Άλλη μια πολύ δυσάρεστη είδηση για τον χώρο του Τύπου έρχεται αυτή την φορά από τον χώρο των περιοδικών...



Σύμφωνα με πληροφορίες ο Όμιλος Alpha Editions Α.Ε. που εκδίδει τα περιοδικά Hello, 7 Μέρες TV, ΕΓΩ και Τηλεκοντρόλ κ. α. ανακοίνωσε στους εργαζόμενούς του ότι αναστέλλει την λειτουργία του! Σύμφωνα με πληροφορίες το 7 Μέρες TV θα εκδώσει λίγα τεύχη ακόμα, ωστόσο περιοδικά όπως το ΕΓΩ και site Myself.gr κ. α. σταματούν την λειτουργία τους.

Ο δημοσιογράφος Ανδρέας Δερμιτζάκης ο οποίος εργάζεται στα περιοδικά ΕΓΩ και HELLO έγραψε στο twitter: Σήμερα ανακοινώθηκε το κλείσιμο των περιοδικών ΕΓΩ Weekly, Τηλεκοντρόλ, Κάθε Μέρα με την Αργυρώ, 4Τροχοί, Autobild και MySelf.gr. Ανάπτυξη…

Η είδηση έπεσε σαν κεραυνός στον χώρο των media αφού κανείς δεν περίμενε μια τέτοια εξέλιξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.