Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2016

Ο πορνοστάρ ''γιατρός'' εξηγεί γιατί τον έδιωξαν από την εκδήλωση της ΝΔ [video]


Ο «Ντίνος ο γιατρός», όπως ονομαζόταν στις ερωτικές ταινίες του Δημήτρη Σειρηνάκη βρέθηκε εκείνη την ημέρα στο σημείο της...


 εκδήλωσης και θεωρήθηκε ύποπτος από τις αρχές με αποτέλεσμα να τον απομακρύνουν από το σημείο και να τον οδηγήσουν στο αστυνομικό τμήμα.
Ωστόσο, ο γνωστός πορνοστάρ-γιατρός παραχώρησε συνέντευξη για την εκπομπή του «Πρω1νού Ant1», όπου ο ίδιος έδωσε την δική του εξήγηση για το συμβάν.
«Ούτε που ήξερα ότι η εκδήλωση είναι εκείνη την ημέρα. Το μυαλό μου πήγε στο ότι γινόταν κάποια συγκέντρωση. Κάποιος φωτογράφος με αποθανάτισε. Με τη Νέα Δημοκρατία έχω σχέση εθελοντική. Απλά είδα κόσμο να συγκεντρώνεται και πήγα να δω τι συμβαίνει. Ήρθαν κάποιοι άνδρες της ασφάλειας και πολύ ευγενικά με πήγαν στο αστυνομικό τμήμα. Εκεί μου είπαν ότι με πήγαν στο τμήμα γιατί μαζί μου δεν είχα ταυτότητα ή διαβατήριο, για πρώτη φορά στη ζωή μου μπήκα στη φυλακή. Τώρα πια προσπαθώ να νυμφευθώ, προσπαθώ να κάνω οικογένεια και αυτό έχει προτεραιότητα», εξήγησε ο «διάσημος» πορνοστάρ-γιατρός.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.