Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2016

Τι λέει ο όμιλος Μπόμπολα για την ποινική δίωξη κατά της «Ακτωρ»


Η άσκηση ποινικής δίωξης κατά της θυγατρικής της «Ακτωρ» δεν πρόκειται να έχει ουσιαστική επίδραση στα οικονομικά μεγέθη και στις δραστηριότητες του ομίλου, διαβεβαιώνει η εισηγμένη εταιρεία «Ελλάκτωρ», που είναι o βασικός επιχειρηματικός βραχίονας της οικογένειας Μπόμπολα στα δημόσια έργα, στις κατασκευές και στο real estate...



Η εκτίμηση διατυπώνεται σε απαντητική επιστολή προς την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.

Ως προς την ουσία της υπόθεσης, η «Ελλάκτωρ» επικαλείται ανακοίνωση της θυγατρικής «Ακτωρ», στην οποία αναφέρεται ότι για τα δύο επίμαχα έργα (κρηπιδώματα ΟΛΘ και σήραγγα του ΗΣΑΠ) δεν υπεβλήθησαν προσυνεννοημένες προσφορές – όπως υποστηρίζει το κατηγορητήριο.

Η εταιρεία επισημαίνει ότι το έργο του ΟΛΠ δεν εκτελέστηκε τελικά, ενώ η διάνοιξη της σήραγγας του ΗΣΑΠ ανετέθη στην «Ακτωρ» κατόπιν αποφάσεων αρμοδίων δικαστηρίων και αφού διενεργήθηκε προσυμβατικός έλεγχος νομιμότητας από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Δίωξη για τις εταιρείες Μπόμπολα - Στέγγου

Ποινική δίωξη για απάτη σε βάρος του Δημοσίου σε βαθμό κακουργήματος ασκήθηκε από την Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας κατά των υπευθύνων των κατασκευαστικών εταιρειών ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ και ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε.

H προκαταρκτική εξέταση που διενήργησε η εισαγγελέας Πρωτοδικών Βαρβάρα Γνεσούλη άρχισε μετά από αναφορά της Εισαγγελίας Διαφθοράς.

Η κατηγορία αφορά προσυνεννοημένες προσφορές των δύο εταιρειών, κατά τη δημοπράτηση των έργων για την επέκταση κρηπιδώματος σταθμού εμπορευματοκιβωτίων προβλήτα του ΟΛΘ και την ανακαίνιση υποδομής γραμμής και ενίσχυση της σήραγγας Ομόνοιας - Μοναστηράκι.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ανάμεσα στα στοιχεία που είχε η εισαγγελέας ήταν και οι επιστολές που αντάλλαξαν οι υπεύθυνοι των δύο κατασκευαστικών εταιρειών, από το 2008 έως το 2012. Από την ανταλλαγή των επιστολών φαίνεται να προκύπτει προσυνεννόηση μεταξύ τους προκειμένου να αποσυρθεί η εταιρεία ΜΟΧΛΟΣ ΑΕ η οποία είχε αρχικά αναλάβει τα δύο έργα, μετά την υποβολή της πιο συμφέρουσας προσφοράς, για να τα αναλάβει τελικά η ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ, συμφερόντων Γ. Μπόμπολα η οποία ακολουθούσε στον πίνακα μειοδοσίας.

O μειοδοτικός διαγωνισμός του ΟΛΘ είχε προκηρυχτεί το Φεβρουάριο του 2011 με τη δαπάνη του έργου να ανέρχεται στα περίπου 74 εκ. ευρώ. Ο ΑΚΤΩΡ είχε υποβάλλει στο διαγωνισμό αυτό τη δεύτερη πιο συμφέρουσα προσφορά.

Η σύμβαση για την ανακαίνιση της γραμμής Ομόνοια-Μοναστηράκι υπογράφηκε το 2008 με τελικό ανάδοχο την εταιρεία ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ αν και ήταν τρίτη στο σχετικό πίνακα μειοδοσίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες πάντως, από την έρευνα δεν φαίνεται να προκύπτουν στοιχεία πως είχαν γνώση για την προσυνεννόηση όλα τα μέλη των ΔΣ των δύο κατασκευαστικών εταιρειών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.