Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Μόνο πώς δεν γνώριζε τον Άκη δεν έχει πει ακόμη ο Κοτσακάς


Απαντήσεις σε όσα γράφονται για τον ίδιο και τη συνεργασία με τον Άκη Τσοχατζόπουλο επιχείρησε να δώσει με συνέντευξή του στο ραδιόφωνο Action 104,6 ο Αντώνης Κοτσακάς...



Όπως είπε εγώ δεν είχα ποτέ συνάφεια στις υπουργικές ή στις όποιες άλλες δραστηριότητες του, η μόνη συνάφεια που είχα ήταν ότι εκείνος ήταν εκλεγεμένος γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής και εγώ εκλεγμενός γραμματέας του οργανωτικού τα δύσκολα χρόνια του '90.

«Ναι το 1996 στήριξα την υποψηφιότητά του όπως και το 50% του ΠΑΣΟΚ γιατί ήξερα που θα πήγαιναν τα πράγματα και η εξέλιξη της διακυβέρνησης Σημίτη με δικαιώνει» πρόσθεσε ο κ. Κοτσακάς ο οποίος επισήμανε επίσης ότι «με τον Άκη συνεργάστηκε το 50% των στελεχών του ΠΑΣΟΚ και αρκετοί από αυτούς βρίσκονται σήμερα στα ηγετικά κλιμάκια του ΠΑΣΟΚ».

Όσον αφορά τη θέση του ως επικεφαλής του πολιτικού σχεδιασμού στον ΣΥΡΙΖΑ είπε ότι «εγώ δεν έχω πρόβλημα με τον ΣΥΡΙΖΑ, με έχουν αποδεχθεί οι σύντροφοί μου. Προσέγγισα τον ΣΥΡΙΖΑ το 2010 και έχω συμβάλει στο μέτρο των δυνατοτήτων μου σε αυτό που έχει γίνει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.