Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

Ίβαν Ρέιτσελ Γουντ: Με έχουν βιάσει δύο φορές


Η ηθοποιός Ίβαν Ρέιτσελ Γουντ που τον τελευταίο καιρό βρίσκεται στο προσκήνιο με την συμμετοχή της...


 στη δημοφιλή σειρά Westworld του HBO, αποκάλυψε ότι έχει πέσει δύο φορές θύμα βιασμού.
Σε μια συνέντευξη με το περιοδικό Rolling Stone μίλησε μεταξύ άλλων για όσα πέρασε πριν από μερικά χρόνια και δήλωσε πως έχει υπάρξει δύο φορές θύμα βιασμού και ψυχολογικής κακοποίησης.
Η δήλωσή της προκάλεσε μεγάλη αίσθηση και η ηθοποιός αποφάσισε τη συνέχεια να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για το λόγο που αποφάσισε να κάνει δημοσίως την εξομολόγηση.
Όπως είπε στην αρχή ήταν κάπως διστακτική εξηγώντας ότι δεν ήθελε να κατηγορηθεί προσπάθεια να στρέψει πάνω της την προσοχή μέσω της τραυματικής εμπειρίας.
«Δεν πιστεύω ότι ζούμε σε μια εποχή όπου οι άνθρωποι μπορούν πλέον να σιωπούν», έγραψε. «Εγώ σίγουρα δεν μπορώ. Δεν γίνεται να το κάνω όπως είναι τα δεδομένα της κατάστασης του κόσμου μας με τη μισαλλοδοξία και το σεξισμό» προσθέτει.
«Ναι. Έχω βιαστεί. Δύο φορές. Τη μία από κάποιον ο οποίος εκείνη την περίοδο ήταν σύντροφός μου και την άλλη από κάποιον ιδιοκτήτη μπαρ», πρόσθεσε η Γουντ.
Η ηθοποιός ανέφερε επίσης πως στα 22 της έκανε σκέψεις για αυτοκτονία, κάτι που μάλλον προέκυψε από το πόσο πολύ την είχαν επηρεάσει τα δύο περιστατικά βιασμού.
«Είμαι ακόμα όρθια. Είμαι ζωντανή. Είμαι χαρούμενη. Είμαι ισχυρή. Αλλά δεν είμαι ακόμα εντάξει», συνέχισε πριν εξηγήσει πως δεν πρέπει να υπάρχει πίεση για να το αφήσει πίσω της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.