Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Προσοχή στις παγίδες κατά τις αγορές από τις εκτωτικές ιστοσελίδες


Να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί αλλά και επιφυλακτικοί απέναντι στις εκπτωτικές ιστοσελίδες μας συνιστά το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών. Σε επίσημη ανακοίνωση...

του, το Κέντρο το οποίο εδρεύει στη Θεσσαλονίκη αναφέρει ότι δέχτηκε πολλές καταγγελίες όπως:
"Στην ιστοσελίδα σας, υπάρχει αναρτημένη μία προσφορά του προμηθευτή xxx για επίγειο ψηφιακό δέκτη TV. Αναφέρεται ότι η αρχική τιμή ήταν 50 ευρώ και μετά από έκπτωση 32% το προϊόν προσφέρεται στην τιμή των 33,9 ευρώ. Εκτός του ότι με σύντομη έρευνα στο διαδίκτυο οι τιμές που πωλείται αρχίζουν από 25,76 ευρώ, ο ίδιος ο προμηθευτής στην ιστοσελίδα του το πουλάει στην τιμή των 29,9 ευρώ".
"Αγόρασα την προσφορά της εταιρείας xxx με αριθμό κουπονιού 24/2728. Στο κουπόνι αλλά και στην προσφορά, αναφέρεται ότι η αρχική τιμή του προϊόντος ήταν 200 ευρώ και με το κουπόνι 99 ευρώ, ήτοι έκπτωση 51%. Όμως, 99 ευρώ είναι η κανονική τιμή του προϊόντος και στο κατάστημα, την οποία μάλιστα διαφημίζει με σχετική μεταλλική πινακίδα και δεν υφίσταται καμία έκπτωση".
"Μέσω site αγόρασα ιατρική εξέταση τεστ Παπανικολάου, αντί 20 ευρώ. Στο ιατρικό κέντρο, όπου έκανα την εξέταση, αποδείχθηκε ότι η τιμή της, ήταν 15 ευρώ, για κάθε ασθενή, χωρίς κουπόνι".
"Αγόρασα κουπόνια, για ημιμόνιμο μανικιούρ-πεντικιούρ. Η λέξη ημιμόνιμο αναγραφόταν, στα κουπόνια. Στην επιχείρηση, όπου έκανα το μανικιούρ-πεντικιούρ μου είπαν ότι τα κουπόνια είναι μόνο για απλό και όχι για ημιμόνιμο".
"Αγόρασα εκπτωτικό κουπόνι, για γυμναστήριο, διαρκείας 5 ωρών. Το γυμναστήριο δεν υπάρχει".
Οι απαντήσεις, των προμηθευτών, για τις τρεις πρώτες περιπτώσεις, ήταν ότι οι προμηθευτές τους έκαναν τις ίδιες προσφορές, ή ότι η προσφορά του προμηθευτή αφορά μόνο συγκεκριμένους τύπους προϊόντων.
"Πρέπει να επισημάνουμε ότι, στην ελεύθερη αγορά, οι τιμές διαμορφώνονται, ελεύθερα. Έτσι, ίδια προϊόντα μπορούμε να τα βρούμε, σε αρκετά διαφορετικές τιμές. Επειδή, όμως, σε αυτές τις ιστοσελίδες, με τις προσφορές, τις εκπτώσεις, τα κουπόνια κ.λπ, μπαίνουμε, με την πεποίθηση, ότι θα βρούμε το προϊόν, που θέλουμε, στη χαμηλότερη τιμή, δεν κάνουμε καμία έρευνα αγοράς, πριν αποφασίσουμε και πριν αγοράσουμε συγκεκριμένα προϊόντα.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ.- Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή, εφιστά την προσοχή των καταναλωτών:
Δεν αγοράζουμε τίποτε και από πουθενά, αν, προηγουμένως, δεν έχουμε πραγματοποιήσει έρευνα αγοράς.
Διαβάζουμε, πάντοτε, πριν αγοράσουμε τους όρους και τα «ψιλά γράμματα». Εκεί «κρύβονται» κίνδυνοι και παγίδες.
Πριν κάνουμε κάποια αγορά ελέγχουμε αν, πράγματι, οι επιχειρήσεις είναι υπαρκτές.
Στη δύσκολη περίοδο της κρίσης, που βιώνουμε, τα χρήματά μας είναι ακόμα πιο πολύτιμα. Και επειδή σε τέτοιες περιόδους, οι «λύκοι» περισσεύουν, ας προστατεύσουμε τα χρήματά, που μας έμειναν", κλείνει την ανακοίνωση του το ΚΕΠΚΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.