Tο προτελευταίο σενάριο για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης ήταν να αναλάβει η “ΚΡΗΤΗ ΑΕ” και να ολοκληρώσει το δρόμο που περιμένει από τη δεκαετία του ’60. Τώρα το νέο σενάριο...
θέλει κυβερνητικά στελέχη να απορρίπτουν την κατασκευή τέτοιων υποδομών με το επιχείρημα ότι δεν προσφέρουν τίποτα στο ΑΕΠ της χώρας και ζητούν να πέσουν τα χρήματα στον τομέα των επιχειρήσεων και της αγοράς για να ανασάνει η χώρα, όπως λένε.
Βασικός θιασώτης αυτής της ιδέας, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της “Πατρίδας”, είναι ο υπουργός Ανάπτυξης κ.Χρυσοχοϊδης που πρότεινε στον πρωθυπουργό να φύγει ένα μεγάλο μέρος των κονδυλίων που προβλέπει το ΕΣΠΑ για την προσπελασιμότητα και να μεταφερθεί μέσω ενός φορέα στην αγορά!
“Ναι, να βελτιώσουμε το ΒΟΑΚ και τους άλλους δρόμους εκεί που χρειάζεται. Να φτιάξουμε τα έργα που είναι απαραίτητα για την ασφάλεια των οδηγών, αλλά τι θα προσφέρει στο ΑΕΠ της Ελλάδας το να δώσουμε 2 δισεκατομμύρια ευρώ σε ένα δρόμο;”, λένε στο υπουργείο Ανάπτυξης και σχεδιάζουν να πάρουν κονδύλια από όλα τα περιφερειακά προγράμματα για να συγκεντρωθεί ένα ποσό της τάξης των 500 εκατομμυρίων ευρώ.
Το υπουργείο θα συνεισφέρει από το δικό του τομεακό άλλα 500 εκατομμύρια ευρώ και σχεδιάζουν να πάρουν ακόμη 1 δισ. από τις τράπεζες. Ήτοι 2,5 δις ευρώ. (cretalive)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.