Τη χρονιά που μας πέρασε, το EuroNCAP ολοκλήρωσε 29 δοκιμές πρόσκρουσης (crash test), εκ των οποίων μόλις το 65% κατάφερε να αποσπάσει την ανώτατη διάκριση των πέντε αστέρων, σε αντίθεση με το 2009, όπου οι επιτυχόντες ήταν πολλοί περισσότεροι, αφού άγγιξαν το...
90%!!!
Η μείωση στο ποσοστό «επιτυχίας» των οχημάτων στα crash tests ανάμεσα στις δύο χρονιές οφείλεται ασφαλώς, όχι στις μικρότερες ικανότητες των υπό δοκιμή οχημάτων στον τομέα της παθητικής ασφάλειας, αλλά στα ολοένα και πιο αυστηρά κριτήρια-προδιαγραφές που κάθε χρόνο τίθενται από τους ιθύνοντες του EuroNCAP. Σε κάθε περίπτωση, τα πέντε αυτοκίνητα που την περσινή χρονιά ξεχώρισαν αποσπώντας τις κορυφαίες ανά κατηγορία διακρίσεις είναι τα εξής:
Κατηγορία Executive: BMW σειρά 5
Μικρή οικογενειακή κατηγορία: Alfa Romeo Giulietta
Κατηγορία supermini: Honda CRZ
Μικρά off road και 4x4: Kia Sportage
Μικρά MPV: Toyota Verso
Στον αντίποδα, τα χειρότερα αποτελέσματα στις δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν από το EuroNCAP το 2010 κατέγραψαν τα Citroen Nemo (3 αστέρια) και το κινέζικο Landwind CV9 (2 αστέρια).
Να σημειώσουμε πως ο οργανισμός EuroNCAP πραγματοποιεί δοκιμές και στα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς που πλέον συναντώνται στο σύνολο σχεδόν των σύγχρονων αυτοκινήτων (τα γνωστά μας ESP δηλαδή).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.