Στην βρεγμένη πίστα του Σπα που στέγνωνε όσο περνούσε η ώρα δόθηκε επική μάχη για την πρώτη θέση στην εκκίνηση του σημερινού αγώνα (σ.σ: απευθείας στον Alpha στις 14:00)...
Τελικός νικητής ο Σεμπάστιαν Φέτελ που πήρε την 9η pole position φέτος για λογαριασμό της Red Bull που παραμένει αήττητη στη μάχη με το χρονόμετρο.
Οι Χάμιλτον και Γουέμπερ που πίεσαν ασφυκτικά το Φέτελ κατετάγησαν τελικά στη 2η και 3η θέση αντίστοιχα.
Ο Μαρκ Γουέμπερ καθόλη τη διάρκεια της διαδικασίας έδειχνε ικανός για το κάτι παραπάνω αλλά την τελευταία στιγμή δεν τα κατάφερε. Ο Αυστραλός έχει καλή ψυχολογία μετά την ανανέωση του συμβολαίου του με τη Red Bull για το 2012.
Απ’ την άλλη ο Χάμιλτον την ύστατη στιγμή πέτυχε έναν καταπληκτικό χρόνο που φάνηκε να τον φέρνει για πρώτη φορά φέτος στην pole αλλά ο Φέτελ είπε την τελευταία του κουβέντα ενώ το χρονόμετρο είχε πια μηδενιστεί.
Στο Q1 όλοι οι πιλότοι υποχρεώθηκαν να χρησιμοποιήσουν ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Μ.Σουμάχερ που αυτό το Σαββατοκύριακο γιορτάζει τα 20 χρόνια συμμετοχής στη F1 ήταν το πρώτο θύμα της διαδικασίας. Στο γύρο εξόδου του στην πίστα με τη Mercedes έχασε τον πίσω δεξιά τροχό με αποτέλεσμα να βρεθεί ακυβέρνητος στην αμμοπαγίδα με το μονοθέσιο πληγωμένο.
Η ρώσικη ρουλέτα των συνθηκών που βελτιώνονταν σταδιακά έπιασε εκτός από τους συνήθεις ύποπτους των μικρών ομάδων και τον Πωλ ντι Ρέστα με τη Force India που έκανε οδηγικό λάθος.
Έτσι πέρασε στο Q2 ο Κοβαλάινεν ενώ αντίθετα οι Αμπρόσιο, Λιούτσι και Ρικιάρντο σημείωσαν χρόνους εκτός του 107% του πρώτου οπότε λογικά δεν θα τους επιτραπεί να εκκινήσουν αύριο.
Στο Q2 οι συνθήκες ήταν οριακές κάποιοι οδηγοί προβληματίστηκαν να βάλουν στεγνά ελαστικά αλλά τελικά έμειναν στα ενδιάμεσα.
Ο Άντριαν Σούτιλ έχασε τον έλεγχο της Force India στην Eau Rouge πατώντας στο κέρμπ. Το μονοθέσιο του καταστράφηκε και ο αλυτάρχης του αγώνα, Τσάρλι Ουίτινγκ αναγκάστηκε να διακόψει τη διαδικασία μέχρι να καθαρίσει η πίστα από τα συντρίμμια. Ο Σούτιλ εκείνη τη στιγμή ήταν 5ος και απέμεναν 6 λεπτά για να ολοκληρωθεί η αντίστροφη μέτρηση του 15λεπτου.
Αν είχε συνεχιστεί χωρίς διακοπή πιθανόν αυτός ο χρόνος να ήταν ικανός να τον φέρει στην 10αδα.
Η ολιγόλεπτη διακοπή επέφερε περαιτέρω βελτίωση των συνθηκών, έτσι ο Σούτιλ βρέθηκε να παρατηρεί άπραγος την κατρακύλα του στην κατάταξη των χρόνων μέχρι την 15η θέση.
Εξ απήνης πιάστηκε και ο νικητής του προηγούμενου αγώνα Τζένσον Μπάτον ο οποίος είχε σημειώσει νωρίτερα τον πρώτο χρόνο και αρκέστηκε σ’ αυτό, αλλά τελικά αποδείχτηκε ότι δεν ήταν αρκετό. Έτσι αποκλείστηκε από τη συνέχεια.
Αντίθετα θετική έκπληξη ήταν η παρουσία του Μπρούνο Σένα στη 10αδα στην πρώτη του εμφάνιση με τα χρώματα της Renault.
Ο Βραζιλιάνος κατάφερε μάλιστα να καταταγεί τελικά 7ος μπροστά από το Φερνάντο Αλόνσο με τη Ferrari όταν 1.2sec ταχύτερος από τον teammate του Βιτάλι Πετρόφ.
Στη μάχη του Q3 για την pole position τώρα όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν για πρώτη φορά στεγνά ελαστικά και ειδικότερα τη μαλακή γόμα της Pirelli.
Όλοι επέλεξαν να βγουν στην πίστα έχοντας αρκετό καύσιμο για πέντε τουλάχιστον γύρους και επέμειναν πιέζοντας όσο μπορούσαν με τελικό νικητή το Φέτελ.
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας του πρωταθλήματος δήλωσε μετέπειτα: «Δεν ήμουν ευχαριστημένος χτες ούτε σήμερα στην αρχή αλλά κάναμε τα σωστά βήματα και όταν στέγνωνε η πίστα καταφέραμε να νιώθω καλά και να αποδώσουμε σωστά».
Από την πλευρά ο Χάμιλτον στάθηκε σε μια ενέργεια του Μαλντονάντο που παραλίγο να καταλήξει σε σύγκρουση μεταξύ τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.