Η Porsche Cayenne, η Mercedes ML, η BMW X6 και άλλοι κατασκευαστές πολυτελών SUV, βρήκαν τον δάσκαλό τους. Η Lamborghini έρχεται να ταράξει τα νερά της πολυτέλειας....
Τώρα μπαίνει στο χορό και η Lamborghini με την Urus,ένα νέο τετρακίνητο SUV πολυτελείας φτιαγμένο για ακραίες επιδόσεις.
Η Urus συνδυάζει μοναδικό σχεδιασμό, συναρπαστικό εσωτερικό εξαιρετική απόδοση και ευελιξία παράλληλα με την καθημερινή χρηστικότητα.
Είναι ένα SUV με μόνιμη τετρακίνηση, μεταβλητή απόσταση από το έδαφος και ένα ευέλικτο χώρο αποσκευών που εγγυώνται μοναδική οδηγική απόλαυση χωρίς περιορισμούς.
Η θηριώδης ισχύς με τους 600 ίππους διαθέσιμους ανά πάσα στιγμή τις 24άρες ζάντες και την άριστη τεχνογνωσία της Lamborghini σε τεχνολογίες ελαφράς σχεδίασης εγγυώνται βέβαια και επιδόσεις που κόβουν την ανάσα. Παντού ανθρακονήματα, μέχρι και τις ζάντες οπου πέντε πτερύγια χρησιμεύουν για να διοχετεύουν αέρα στα τεράστια δισκόφρενα. Είπατε τίποτα;
Η εμφάνιση της Urus είναι απόλυτα μοναδική, δεν μοιάζει αλλά και δεν συμπεριφέρεται όπως κανένα άλλο ανταγωνιστικό SUV γιατί ο στόχος της είναι η μοναδικότητα.- όπως και το κοινό της υποθέτουμε-. Πώς αλλιώς άλλωστε θα μπορούσε να πουλήσει αν τα πάντα επάνω της δεν είναι μοναδικά;
Η anantgarde σχεδίασή της είναι ένα σχεδιαστικό κρεσέντο με στοιχεία γλυπτού σε γρήγορη κίνηση. Μπερδεμένο ; Σίγουρα όχι γιατί αν κοιτάξεις προσεκτικά την Urus θα τα δείς όλα πάνω της και ίσως και κάποια ακόμα που μας διαφεύγουν. Είναι θέμα οπτικής γιατί μπροστά σου πέρα από ένα extreme SUV έχεις και ένα έργο τέχνης…
Εξαιρετικά – σφιχτή – σχεδίαση παραθέτει στοιχεία που προηγούνται σαφώς κάθε γνωστής μέχρι σήμερα σχεδιαστικής σχολής. Εδώ είναι που τα γνωστά SUV πολυτελείας θα κάνουν στην άκρη για να περάσει το νέο παιδί από το Sant'Agata στη Μπολώνια.
Urus,ονομαζόταν ο τεράστιος αγριοβούβαλος της Ιβηρικής, ένας από τους μεγάλους άγριους προγόνους των σημερινών ταύρων. Εξ ου και το σημερινό taurus για τον ταύρο που έχει συγγενές DNA με τον προγονό του Urus.
Με την Urus, η Lamborghini επαναπροσδιορίζει εντελώς τη δυναμική σχεδίαση σε αυτή την κατηγορία. Βέβαια η μόνιμη τετρακίνηση είναι μέρος του DNA της Lamborghini αλλά η μάρκα δεν είναι κανένας ξένος στην κατηγορία αυτών που σήμερα αποκαλούμε SUV.
Το 1986 είχε παρουσιάσει το LM002 ένα απολύτως επαναστατικό όχημα, με κινητήρα V12 ισχύος 450 ίππων, me πανάκριβα υλικά στο εσωτερικό και απετέλεσε σημείο αναφοράς για εκκεντρικούς εκκατομυριούχους και όχι μόνο με την εκπληκτική για την εποχή του εμφάνιση – κάτι σαν το σημερινό Hummer.
Στην Ελλάδα δεν πουλήθηκε κανένα τέτοιο, αλλά θυμόμαστε καλά όλοι όσοι είχαμε την ευκαιρία να ζούμε Ευρώπη ότι άφησε εποχή με τη μοναδικότητά, τις επιδόσεις του και την επιβλητική παρουσία του.
Με μήκος 4,99 μ. ύψος μόλις 1,66 μ. και πλάτος 1,99 μ. η Lamborghini Urus διαθέτει τις τέλειες αναλογίες και το κλειδί για τις επιδόσεις της που αντλεί από τη δύναμη του κινητήρα της που είναι η καρδιά της Lamborghini. Η μόνιμη τετρακίνηση με το traction control είναι, φυσικά δεδομένη.
Ο στόχος είναι σαφώς καθορισμένος - η Lamborghini Urus θα πρέπει να βρίσκεται βήματα μπροστά έναντι του ανταγωνισμού. Προϋπόθεση για αυτό είναι το χαμηλό βάρος. Στην Urus η Lamborghini έχει εφαρμόσει όλη την τεχνογνωσία σε θέματα ελάττωσης βάρους με χρήση ανθρακονημάτων σε εκτεταμένο επίπεδο και δεν αφορά μόνο τα συνήθη σημεία ελάφρυνης, αλλά και πολλά νέα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, όπως τα τέσσερα υπέροχα δερμάτινα μπάκετ καθίσματα – μάλιστα τέσσερα- αλλά μέχρι και πολλά διακοσμητικά υλικά. Πρωτοτυπία ; Το αποτέλεσμα όμως είναι αυτό που μετράει. Οι αεροδυναμιστές έδωσαν στην Urus μία μορφή αεροδυναμικά εξευγενισμένη σε συνδυασμό με μεταβλητό ύψος του αμαξώματος, ρυθμιζόμενη καθ 'ύψος εμπρός αεροτομή για να διευκολύνει μια καλή γωνία προσέγγισης, και τον πίσω εκτροπέα που βρίσκεται στο πάνω άκρο του πίσω παρμπρίζ. Όλα αυτά σε συνδυασμό με την επίσης προσαρμοζόμενη πίσω αεροτομή, και η αεροδυναμική ισορροπία της Lamborghini Urus μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με τις επικρατούσες οδηγικές συνθήκες. Αυτό είναι πρωτοτυπία και μεγάλη μάλιστα.
Χαρακτηριστική η πλάγια όψη της Urus με το πλαινό παράθυρο να στενεύει απότομα προς τα πίσω. Δεν υπάρχουν συμβατικοί εξωτερικοί καθρέφτες, αλλά κάμερες παρακολούθησης πίσω από το όχημα. Οι εικόνες εμφανίζονται σε δύο TFT οθόνες τοποθετημένες σε θέσεις εργονομικά σχεδιασμένες αριστερά και δεξιά του πιλοτηρίου.
Υπόθεση για λίγους αλλά δεν θα σταθούμε εδώ αφού μπροστά μας ξεδιπλώνεται το μέλλον.
*planet-greece, με πληροφορίες από εφημερίδα Αξία και netcarshow.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.