Οι εξαγωγές του επώνυμου ελληνικού κρασιού αυξήθηκαν κατά 8% σε αξία μέσα στο 2011...
ενώ μέχρι στιγμής, το 2012 είναι ακόμα πιο ενθαρρυντικό.
Αυτό προκύπτει από στοιχεία της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Αμπέλου και Οίνου (ΕΔΟΑΟ).
Την τελευταία πενταετία, ο ελληνικός κλάδος του κρασιού, μέσω της ΕΔΟΑΟ, κινείται δυναμικά και συντονισμένα με στόχο την μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.
Ήδη, απότο 2009, η ΕΔΟΑΟ επένδυσε στην εκπόνηση ενός στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ εξωστρεφούς προσανατολισμού για το Επώνυμο Ελληνικό Κρασί (την εθνική οινική μάρκα), αποτελώντας τον πρώτο και μοναδικόμέχρι σήμερα ελληνικόεπαγγελματικό κλάδο που έχει καταρτίσει με συλλογικές διαδικασίες ένα στρατηγικό σχέδιο, πρότυπο συνεργασίας για τα ελληνικά δεδομένα.
Το 2010 η ΕΔΟΑΟ, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Προώθησης Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ), εξασφάλισε 7 εκ. ευρώ, απόχρηματοδότηση της Ευρωπαίκής Ένωσης, μέσω της Κοινής Οργάνωσης Αγοράς (ΚΟΑ) του αμπελοοινικού τομέα.
Μαζί ξεκίνησαν την υλοποίηση του εν λόγω στρατηγικού σχεδίου, η οποία συνεχίζεται και περιλαμβάνει κινήσεις προώθησης για αύξηση αναγνωρισιμότητας και πωλήσεων στις διεθνείς αγορές στόχους: ΗΠΑ, Ρωσία, Καναδάς και απότο 2013 η Κίνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.