Το όνειρο που έγινε εφιάλτης. Η ιδιοκτησία ενός τζίπ μετετράπη τα χρόνια της καταναλωτικής μανίας σε…must ακόμη και για τα νοικοκυριά που δεν το είχαν πραγματική ανάγκη. Κάτι τα...
χαμηλά επιτόκια, κάτι οι άπειρες ευκολίες πληρωμών κάτι και οι ευνοϊκές πολιτικές από την πλευρά της κυβέρνησης (απόσυρση κλπ), έσπευσαν οι πλατιές μάζες να αποκτήσουν το δίλιτρο και το τρίλιτρο. Κι όταν ακόμη ξέσπασε η κρίση, δεν ήταν λίγοι αυτοί που θεώρησαν «ευκαιρία» την κατάρρευση των τιμών στα μεταχειρισμένα μεγάλου κυβισμού με αποτέλεσμα να σπεύσουν να αγοράσουν. Κι ήρθε το κράτος να τιμωρήσει τους πολίτες γι’ αυτή τους την απερισκεψία, ξανά και ξανά και ξανά.
Αυξάνοντας δύο φορές τα τεκμήρια, άλλες δύο φορές τα τέλη κυκλοφορίας και εκτοξεύοντας τους φόρους της αμόλυβδης στα ύψη, η κατοχή αυτοκινήτου με μεγάλο κινητήρα, είχε γίνει ούτως ή άλλως απαγορευτική. Ο «φόρος πολυτελούς διαβίωσης» που ήρθε να προστεθεί –και ο οποίος θα καταβληθεί για πρώτη φορά από 1/1/2013- απλώς ήρθε να αποτελειώσει την ιδιοκτησία αυτοκινήτου με μεγάλο κινητήρα. Το fpress.gr ετοίμασε τον πίνακα που συνοψίζει όλα τα βάρη στα ΙΧ με κινητήρα άνω των 1929 κυβικών. Δείτε αναλυτικά τα τεκμήρια, τα τέλη κυκλοφορίας αλλά και τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης.
χαμηλά επιτόκια, κάτι οι άπειρες ευκολίες πληρωμών κάτι και οι ευνοϊκές πολιτικές από την πλευρά της κυβέρνησης (απόσυρση κλπ), έσπευσαν οι πλατιές μάζες να αποκτήσουν το δίλιτρο και το τρίλιτρο. Κι όταν ακόμη ξέσπασε η κρίση, δεν ήταν λίγοι αυτοί που θεώρησαν «ευκαιρία» την κατάρρευση των τιμών στα μεταχειρισμένα μεγάλου κυβισμού με αποτέλεσμα να σπεύσουν να αγοράσουν. Κι ήρθε το κράτος να τιμωρήσει τους πολίτες γι’ αυτή τους την απερισκεψία, ξανά και ξανά και ξανά.
Αυξάνοντας δύο φορές τα τεκμήρια, άλλες δύο φορές τα τέλη κυκλοφορίας και εκτοξεύοντας τους φόρους της αμόλυβδης στα ύψη, η κατοχή αυτοκινήτου με μεγάλο κινητήρα, είχε γίνει ούτως ή άλλως απαγορευτική. Ο «φόρος πολυτελούς διαβίωσης» που ήρθε να προστεθεί –και ο οποίος θα καταβληθεί για πρώτη φορά από 1/1/2013- απλώς ήρθε να αποτελειώσει την ιδιοκτησία αυτοκινήτου με μεγάλο κινητήρα. Το fpress.gr ετοίμασε τον πίνακα που συνοψίζει όλα τα βάρη στα ΙΧ με κινητήρα άνω των 1929 κυβικών. Δείτε αναλυτικά τα τεκμήρια, τα τέλη κυκλοφορίας αλλά και τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης.
Εισφορά, τέλη κυκλοφορίας και τεκμήρια για ΙΧ άνω των 1929 κυβικών
|
|||||
2009-2013
|
2004-2008
|
Τέλη κυκλοφορίας
|
|||
Κυβισμός
|
Τεκμήριο
|
Εισφορά
|
Τεκμήριο
|
Εισφορά
|
|
2000
|
8800
|
440
|
6160
|
308
|
660
|
2100
|
9700
|
485
|
6790
|
339,5
|
660
|
2200
|
10600
|
530
|
7420
|
371
|
660
|
2300
|
11500
|
575
|
8050
|
402,5
|
660
|
2400
|
12400
|
620
|
8680
|
434
|
880
|
2500
|
13300
|
665
|
9310
|
465,5
|
880
|
2600
|
14200
|
1420
|
9940
|
994
|
880
|
2700
|
15100
|
1510
|
10570
|
1057
|
880
|
2800
|
16000
|
1600
|
11200
|
1120
|
880
|
2900
|
16900
|
1690
|
11830
|
1183
|
880
|
3000
|
17800
|
1780
|
12460
|
1246
|
880
|
3100
|
19000
|
1900
|
13300
|
1330
|
1100
|
3200
|
20200
|
2020
|
14140
|
1414
|
1100
|
3300
|
21400
|
2140
|
14980
|
1498
|
1100
|
3400
|
22600
|
2260
|
15820
|
1582
|
1100
|
3500
|
23800
|
2380
|
16660
|
1666
|
1100
|
3600
|
25000
|
2500
|
17500
|
1750
|
1100
|
3700
|
26200
|
2620
|
18340
|
1834
|
1100
|
3800
|
27400
|
2740
|
19180
|
1918
|
1100
|
3900
|
28600
|
2860
|
20020
|
2002
|
1100
|
4000
|
29800
|
2980
|
20860
|
2086
|
1100
|
4100
|
31000
|
3100
|
21700
|
2170
|
1320
|
4200
|
32200
|
3220
|
22540
|
2254
|
1320
|
4300
|
33400
|
3340
|
23380
|
2338
|
1320
|
4400
|
34600
|
3460
|
24220
|
2422
|
1320
|
4500
|
35800
|
3580
|
25060
|
2506
|
1320
|
4600
|
37000
|
3700
|
25900
|
2590
|
1320
|
4700
|
38200
|
3820
|
26740
|
2674
|
1320
|
4800
|
39400
|
3940
|
27580
|
2758
|
1320
|
4900
|
40600
|
4060
|
28420
|
2842
|
1320
|
5000
|
41800
|
4180
|
29260
|
2926
|
1320
|
5100
|
43000
|
4300
|
30100
|
3010
|
1320
|
5200
|
44200
|
4420
|
30940
|
3094
|
1320
|
5300
|
45400
|
4540
|
31780
|
3178
|
1320
|
5400
|
46600
|
4660
|
32620
|
3262
|
1320
|
5500
|
47800
|
4780
|
33460
|
3346
|
1320
|
5600
|
49000
|
4900
|
34300
|
3430
|
1320
|
5700
|
50200
|
5020
|
35140
|
3514
|
1320
|
5800
|
51400
|
5140
|
35980
|
3598
|
1320
|
5900
|
52600
|
5260
|
36820
|
3682
|
1320
|
6000
|
53800
|
5380
|
37660
|
3766
|
1320
|
6100
|
55000
|
5500
|
38500
|
3850
|
1320
|
6200
|
56200
|
5620
|
39340
|
3934
|
1320
|
6300
|
57400
|
5740
|
40180
|
4018
|
1320
|
6400
|
58600
|
5860
|
41020
|
4102
|
1320
|
6500
|
59800
|
5980
|
41860
|
4186
|
1320
|
6600
|
61000
|
6100
|
42700
|
4270
|
1320
|
6700
|
62200
|
6220
|
43540
|
4354
|
1320
|
6800
|
63400
|
6340
|
44380
|
4438
|
1320
|
6900
|
64600
|
6460
|
45220
|
4522
|
1320
|
7000
|
65800
|
6580
|
46060
|
4606
|
1320
|
7100
|
67000
|
6700
|
46900
|
4690
|
1320
|
7200
|
68200
|
6820
|
47740
|
4774
|
1320
|
7300
|
69400
|
6940
|
48580
|
4858
|
1320
|
7400
|
70600
|
7060
|
49420
|
4942
|
1320
|
7500
|
71800
|
7180
|
50260
|
5026
|
1320
|
7600
|
73000
|
7300
|
51100
|
5110
|
1320
|
7700
|
74200
|
7420
|
51940
|
5194
|
1320
|
7800
|
75400
|
7540
|
52780
|
5278
|
1320
|
7900
|
76600
|
7660
|
53620
|
5362
|
1320
|
8000
|
77800
|
7780
|
54460
|
5446
|
1320
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.