Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου, τα 200.000 και πλέον ΙΧ που βγήκαν από την κυκλοφορία από το 2009 ως το τέλος του 2013 βρίσκονται (σ.σ.: ή πρέπει να είναι) ακινητοποιημένα στα γκαράζ ενώ για τα πιότερα θεωρούν ότι είναι παρατημένα σε δρόμους, μάντρες, οικόπεδα εφόσον αυτά δεν έχουν αποσυρθεί και διαγραφεί οριστικά.
Ο βασικότερος λόγος για τον οποίο οι πολίτες καταθέτουν πινακίδες είναι γιατί δεν μπορούν να αντέξουν το βάρος των τελών κυκλοφορίας αλλά και τα άλλα έξοδα που ακολουθούν ετησίως ένα αυτοκίνητο, όπως π.χ. τα ασφάλιστρα, τα καύσιμα, τα σέρβις, τα διόδια κτλ.
Μόνο το 2013 επεστράφησαν περίπου 70.000 πινακίδες στις ΔΟΥ όλης της χώρας. Μόλις ένας φορολογούμενος καταθέσει πινακίδες, από την ελληνική οικονομία και τα έσοδα του κράτους αφαιρούνται αυτόματα κατά μέσον όρο 2.700 ευρώ ως 3.400 ευρώ. Από αυτό το ποσό το κράτος εισπράττει φόρο και τέλη περίπου το 1/3, δηλαδή κατά μέσον όρο 1.000 ευρώ.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Το Βήμα», στην Ελλάδα κυκλοφορούν συνολικά 5.500.000 ΙΧ, μοτοσικλέτες και επαγγελματικά αυτοκίνητα από τα οποία το υπουργείο Οικονομικών εισέπραξε 1,081 δισ. ευρώ για τέλη κυκλοφορίας το 2014.
Ωστόσο 95.000 ιδιοκτήτες χρωστούν ακόμη τα τέλη κυκλοφορίας του περασμένου έτους ενώ για το 2014 δεν έχουν πληρώσει ακόμη περίπου 200.000 ιδιοκτήτες ΙΧ και άλλων οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.