Οι «ψυχροί» αριθμοί δείχνουν γιατί οι Κινέζοι δίνουν μεγάλη βαρύτητα στην ανάπτυξη του λιμανιού του Πειραιά και γιατί η...
επένδυση της Cosco είναι στρατηγικής σημασίας γι” αυτούς. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Cosco Pasific και αφορούν το φετινό 11μηνο (Ιανουάριος-Νοέμβριος), διακινήθηκαν 2,73 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια από τις Προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του ΟΛΠ.
Πέρυσι, κατά την ίδια περίοδο, είχαν διακινηθεί 2,28 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια. Παράλληλα, η πρόβλεψη είναι ότι πολύ σύντομα θα σπάσει το φράγμα των τριών εκατομμυρίων. Σε μηνιαία βάση τον Νοέμβριο διακινήθηκαν 255,9 χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια, αριθμός αυξημένος κατά 12,4% έναντι του προηγούμενου έτους.
Έτσι όπως έχουν αυτή τη στιγμή τα δεδομένα (συνυπολογίζοντας και τα περίπου 700.000 εμπορευματοκιβώτια που θα διακινηθούν φέτος από την Προβλήτα Ι του ΟΛΠ), ο συνολικός αριθμός εκτινάσσεται στα 3,7 εκατομμύρια, κάτι που σημαίνει ότι το λιμάνι πλησιάζει σταδιακά στο 100% της ετήσιας δυναμικότητάς του, που ανέρχεται σε 4,7 εκατ. εμπορευματοκιβώτια. Το στοιχείο αυτό εξηγεί και την προσπάθεια που καταβάλλει τα τελευταία χρόνια η Cosco, σε συνεργασία με τη διοίκηση του ΟΛΠ και το υπ. Ναυτιλίας, προκειμένου να διευρύνει την παρουσία της στο λιμάνι και να αυξήσει τα διακινούμενα εμπορευματοκιβώτια.
Υπό αυτό το πρίσμα, εύκολα εξηγείται η συμφωνία του φιλικού διακανονισμού μεταξύ των δύο πλευρών, η οποία, αφού έλαβε την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού της Ε.Ε., του Ελεγκτικού Συνεδρίου και των γενικών συνελεύσεων των δύο εταιρειών, πλέον οδεύει προς ψήφιση από την Βουλή, καθώς έχει κατατεθεί σχετική τροπολογία στο νομοσχέδιο για τις απαλλοτριώσεις και την εισφορά γης, το οποίο θα συζητηθεί την Παρασκευή και το Σάββατο στην Ολομέλεια της Βουλής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.