Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Η Βάνα Μπάρμπα θυμάται την χειρότερη Πρωτοχρονιά που πέρασε

Ο χρόνος άλλαξε και εγώ ήμουν στο σπίτι μου στο Κολωνάκι μόνη μου,...
αναφέρει η γνωστή ηθοποιός σε συνέντευξή της στο περιοδικό "Nitro". Ήταν πριν από δέκα χρόνια ενώ είχε κανονίσει να κάνει ένα μεγάλο πάρτι τελικά δεν τα κατάφερε λόγο της άσχημης οικονομικής κατάστασης στην οποία βρισκόταν.
"Πριν από δέκα χρόνια, στο Μιλένιουμ, είχα αποφασίσει την Παραμονή Πρωτοχρονιάς να κάνω ένα μεγάλο πάρτι στο ξενοδοχείο King Gerorge. 
Όλα περνούσαν από το χέρι μου: ο στολισμός, τα φαγητά, οι καλεσμένοι. Μάλιστα είχαμε φωνάξει και τα παιδιά από το Χαμόγελο του παιδιού και ενώ τα είχα κανονίσει όλα, δεν κατάφερα ποτέ να πάω! Ήμουν σε πολύ κακή οικονομική κατάσταση, είχα στήσει τα πάντα άψογα, που όχι μόνο δεν είχα λεφτά να αγοράσω κάποιο καινούργιο ρούχο για την περίσταση, αλλά δεν είχα λεφτά ούτε για ταξί! Ο χρόνος άλλαξε και εγώ ήμουν μόνη στο σπίτι στο Κολωνάκι. αυτό ήταν ένα μεγάλο μάθημα ζωής, ήταν λάθος που δεν πήγα. Το χαμόγελο και η αγάπη δεν κοστίζουν". 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.