Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Διπλασιάζεται το πρόστιμο για διπλοπαρκάρισμα.

Αυτό ανακοίνωσε ο υφυπουργός μεταφορών Σπύρος Βούγιας σε σύσκεψη που έγινε στη Θεσσαλονίκη για το κυκλοφοριακό της πόλης.Ο υφυπουργός ανακοίνωσε και μια σειρά από άλλα μέτρα που...


θα ληφθούν προκειμένου να ανασάνει λίγο κυκλοφοριακά η Θεσσαλονική.

1. ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ (ΔΙΠΛΟΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ)

Από πλευράς του Υπουργείου Μεταφορών θα προωθηθεί στο νέο Κ.Ο.Κ., που θα ψηφισθεί από τη Βουλή το φθινόπωρο, υπερδιπλασιασμός του προβλεπόμενου προστίμου για την παράνομη στάθμευση, καθώς σήμερα η πληρωμή μία κλήσης για στάθμευση σε διπλή σειρά κοστίζει πολύ λίγο, σε σχέση με το τεράστιο πρόβλημα που δημιουργεί.(από 40 ευρώ το πρόστιμο θα πάει 80 ευρώ.)

Παράλληλα ο Δήμος θα προβεί στις αναγκαίες κινήσεις, ώστε τα παράνομα σταθμευμένα αυτοκίνητα να απομακρύνονται από γερανούς.

2. ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΛΩΡΙΔΕΣ

Προωθείται η κατασκευή πέντε νέων λεωφορειολωρίδων στις οδούς Παπαναστασίου, Λ.Στρατού, Αγγελάκη, Εθνικής Αντιστάσεως, Γεωργίου Παπανδρέου. Παράλληλα επεκτείνεται η εφαρμογή του ωραρίου ισχύος τους και το Σάββατο, μέχρι τις 16.00, ώρα που κλείνουν τα καταστήματα.

3. ΦΟΡΤΟΕΚΦΟΡΤΩΣΗ

Με πρόταση του Δήμου θα καθοριστεί το ωράριο για την τροφοδοσία των καταστημάτων, μετά την απαραίτητη διαβούλευση με τους επαγγελματικούς φορείς, ώστε να μην παρακωλύεται η κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης κατά τις ώρες αιχμής. Προωθείται παράλληλα η επίσπευση της μεταφοράς σχετικών με το θέμα αρμοδιοτήτων στο Δήμο, όπως προβλέπεται στον ʽʼΚαλλικράτηʼʼ.

4. ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΙ

Επανασχεδιάζονται τμήματα των σημερινών ποδηλατοδρόμων, τα οποία παρουσιάζουν προβλήματα, και λαμβάνονται μέτρα για την καλύτερη προστασία τους. Ειδικότερα συζητήθηκε η κατάργηση του ποδηλατοδρόμου κατά μήκος της Παλιάς παραλίας, ενώ από το Δήμο προτάθηκε σε αντικατάστασή της η δέσμευση της αριστερής λωρίδας της Λ.Νίκης που σήμερα καταλαμβάνεται από παράνομα σταθμευμένα αυτοκίνητα.

5. ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ΔΙΚΥΚΛΑ

Θα προωθηθεί η κατασκευή περισσότερων χώρων στάθμευσης για μηχανοκίνητα δίκυκλα, παράλληλα με την εντατικοποίηση των ελέγχων για στάθμευση και κίνηση πάνω σε πεζοδρόμια.

6. ΠΙΑΤΣΕΣ ΤΑΞΙ

Αποφασίστηκε η αύξηση των σημείων επιβίβασης- αποβίβασης για τα ταξί (πιάτσες). Ο Δήμος Θεσσαλονίκης έχει συμφωνήσει στον καθορισμό ακόμη επτά σημείων για τις πιάτσες, μετά από πρόταση του Σωματείου που τους εκπροσωπεί.

7. ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΔΑΚΤΥΛΙΟΙ

Αποφασίστηκε η εκπόνηση μίας μελέτης για την εφαρμογή δακτυλίου οδικής ασφάλειας γύρω από έξι σχολικά συγκροτήματα του Δήμου Θεσσαλονίκης.

8. ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

Τέθηκε, τέλος, το θέμα της νέας διαχείρισης της φωτεινής σηματοδότησης.

1 σχόλιο:

  1. Σουπερ... Το αλλο ανεκδοτο το ξερετε;;; Να βγαινει η δημοτικη αστυνομια και να γραφει μονο τα παρκαρισματα στη διαβαση πεζων.. Ενω ο δρομος ειναι γεματος απο τα διπλοπαρκαρισμενα.. Ελλαδισταν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.