Οι ενδιαφερόμενοι για τον συγκεκριμένο διαγωνισμό,που υπέβαλαν τις προσφορές τους ήταν 9.
Με την εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου συστήματος τηλεματικής για ...
την πληροφόρηση των επιβατών και τη διαχείριση του στόλου των Επιφανειακών Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (λεωφορεία και τρόλεϊ), προχωράμε προς την υλοποίηση του οράματος για σύγχρονες, αναβαθμισμένες και ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες στην Αττική, που δεν θα υπολείπονται των αντίστοιχων ευρωπαϊκών πόλεων.
Το μέγεθος και τα χαρακτηριστικά του έργου, αλλά και τα υποσυστήματα και οι λειτουργίες που προβλέπονται για τη λειτουργία του ολοκληρωμένου συστήματος Τηλεματικής, καθώς και ο συνυπολογισμός του συνόλου του λειτουργικού του κόστους για μία 12ετία, αναμένεται να προσεγγίσουν το ύψος των 52 εκατ. ευρώ συνολικά. Για την υλοποίηση του Έργου έχει προβλεφτεί ότι ο ΟΑΣΑ θα καταβάλει σε Ανώνυμη Εταιρία Ειδικού Σκοπού (ΑΕΕΣ) που θα ιδρυθεί για το σκοπό αυτό, πληρωμές διαθεσιμότητας που έχουν, αρχικά, εκτιμηθεί στα 42 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ (στη 12ετία) μέσω πόρων του ΠΔΕ, συμπεριλαμβανομένου του κόστους ασφάλισης και αντικατάστασης του κύκλου ζωής των συστημάτων και υποδομών. Επίσης ο ΟΑΣΑ θα συμμετέχει στη χρηματοδότηση του κόστους κατασκευής με ανώτατο χρηματικό ποσό 10 εκατ. ευρώ μέσω κοινοτικών πόρων από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακή Σύγκλιση».
Για το μέγεθος και τα χαρακτηριστικά του έργου θα πρέπει να υπογραμμισθεί ότι συμπεριλαμβάνεται ένας σημαντικός αριθμός (1.000) έξυπνων στάσεων που αναμένεται να αναβαθμίσουν πολύ σημαντικά την ελκυστικότητα στις αστικές συγκοινωνίες με έμφαση στον τομέα της αξιοπιστίας και του χρόνου αναμονής στις στάσεις, όπου σήμερα διαπιστώνονται τα μεγαλύτερα προβλήματα. Επίσης, προβλέπεται η παροχή πληροφοριών αντίστοιχων με αυτές των έξυπνων στάσεων και σε όλες τις υπόλοιπες (7.000) στάσεις στο δίκτυο της Αττικής, μέσω κινητού τηλεφώνου και διαδικτύου.
Με την εφαρμογή του συστήματος οι επιβάτες θα μπορούν να ενημερώνονται για τον ακριβή χρόνο διέλευσης των μέσων μεταφοράς (λεωφορείων και τρόλεϊ) σε φωτεινό πίνακα στη στάση, στο κινητό τους τηλέφωνο ή στον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο της λειτουργίας του συστήματος, έτσι ώστε να είναι εφικτή οποιαδήποτε παρέμβαση για τη βελτιστοποίηση του συγκοινωνιακού έργου.
Υπενθυμίζεται ότι σχετική απόπειρα είχε γίνει και στο παρελθόν χωρίς όμως τελικά να προχωρήσει το συγκεκριμένο έργο. Μέσα στη συγκεκριμένη οικονομική συγκυρία, το έργο προγραμματίσθηκε να υλοποιηθεί με διαδικασία Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), προσδοκώντας στην ανταπόκριση της αγοράς για την υλοποίηση των στρατηγικών επιλογών για παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών προς τον πολίτη.
- Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
- MNI: E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
- Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
- ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Επέστρεψε εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
Γελάκια, γκριμάτσες, αγκαλίτσες και... χορατά, από...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
«Βιαστική» και «ανακριβή» χαρακτηρίζουν πηγές της...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
Κίνηση «υψηλού πολιτικού ρίσκου, που ξαναφέ...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Ο Αντώνης Σαμαράς ήταν χθες στις Βρυξέλλες, προκει...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.