Μάλλον ο υπουργός μεταφορών Γιάννης Ραγκούσης "πάει γυρεύοντας". Στο ενημερωτικό δελτίο τύπου που έστειλε προς τους συντάκτες του υπουργείου του ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. Αοριστίες για τη δημιουργία εντυπώσεων. Πουθενά δεν...
αναφέρει για το παράδειγμα της Γερμανίας που χρησιμοποίησε ,όπου εκεί υπάρχει το πληθυσμιακό κριτήριο (και θα ικανοποιούσε και τους αυτοκινητιστές εν μέρει). Προφανώς δεν θέλει να υπάρχει τίποτα γραφτό ,ούτε σε δελτίο τύπου. Έχει καταλάβει ο υπουργός τι γίνετε; ή ζεί στον κόσμο του, πίσω από τις κλειδωμένες πόρτες του υπουργείου του. Υπουργέ, έρχεται Αύγουστος και δεν θα φταίνε μόνο οι ταξιτζήδες. Διαβάστε την ανακοίνωση του υπουργείου που λέει ΤΙΠΟΤΑ:
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 26 Ιουλίου 2011
ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ, κ. Γ. Ν. ΡΑΓΚΟΥΣΗ, ΣΤΟ ΚΤΕ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
1. Έχω αποδείξει, και από τη θητεία μου, ως Υπουργός Εσωτερικών, ότι είμαι ένας άνθρωπος που σέβεται την ανάγκη των βουλευτών για ενημέρωση και διαβούλευση. Γνωρίζετε ότι είχα συνεννοηθει να ενημερώσω το ΚΤΕ πριν δημοσιοποιηθεί το αίτημα των συναδέλφων, γιατί περιμένω και τις δικές σας προτάσεις.
2. - Ο Δημήτρης είναι φίλος μου κι επειδή έχει γίνει πολύ σπέκουλα, πρέπει να ξεκαθαριστεί το εξής:
- Δεν θα υπήρχε διάταγμα Ρέππα, αλλά διάταγμα Ραγκούση. Αυτό θα έφερε για πάντα τη δική μου υπογραφή.
- Όπως εκείνος δεν με πίεσε να υπογράψω το ΠΔ για τα ταξί, έτσι κι εγώ δεν μπορώ να τον υποχρεώσω να εφαρμόσει την πρότασή μου για το μισθολόγιο, ή το νεό πειθαρχικό δίκαιο των δημοσίων υπαλλήλων.
- Ο Ν. 3919 αποτελεί βασική κυβερνητική πολιτική και μας δεσμεύει όλους.
3. Η ευθύνη των ιδιοκτητών ταξί για το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί
Εγώ από την αρχή ήμουν ξεκάθαρος. Είμαι ανοιχτός στο διάλογο. Ενώ είχαμε συμφωνήσει για διάλογο, οι ιδιοκτήτες προχωρούν σε γενική συνέλευση, αποφασίζουν κλείσιμο αεροδρομίων, δρόμων, λιμανιών και αρχαιολογικών χώρων. Όταν απέναντι μας είχαν δεσμευθεί ότι θα κάνουνε διάλογο, τη στιγμή που δεν έχουν ακούσει ποιες είναι οι προτάσεις μας. Δεν μπορούν να εξηγήσουν λογικά το πώς τη μία μέρα κατέθεσαν προτάσεις και την επόμενη, χωρίς δική μας απάντηση, προχώρησαν στους αποκλεισμούς αεροδρομίων και λιμανιών με αποφάσεις που έλαβαν.
4. ΡΟΛΟΣ ΝΔ
Εδώ έχουμε δύο στρατηγικές:
Από την μία βρίσκεται η ρύθμιση των κανόνων της απελευθέρωσης του επαγγέλματος, πάντα με διάλογο. Από την άλλη υπάρχει η στάση που κρατά η Αξιωματική Αντιπολίτευση, η οποία στηρίζοντας την τακτική του εκβιασμού, ζητάει να μην εφαρμοστεί ένας νόμος που το ελληνικό κοινοβούλιο ψήφισε.
5. Η 2α Ιουλίου ήταν που προβλεπόταν από το νόμο που ψηφίσαμε για να συντελεστεί η απελευθέρωση του επαγγέλματος.
6. - Δική μας ευθύνη είναι να υπηρετήσουμε το δημόσιο συμφέρον και όχι να υποκύψουμε.
.- Είμαστε στη διαδικασία συγκέντρωσης και επεξεργασίας των προτάσεων των ενδιαφερόμενων φορέων. Είμαστε έτοιμοι και σύντομα θα κάνουμε οργανωμένο διάλογο με όλους. Περιμένω και τις δικές σας προτάσεις.
7. Γιατί δεν εφαρμόζεται ό,τι ισχύει και στην Ευρώπη;
Δεν υπάρχουν κανόνες που να ισχύουν ενιαία σε όλη την Ευρώπη. Κάθε χώρα διαθέτει το δικό της πλαίσιο λειτουργίας στο θέμα των ταξί.
8. Κινητοποίηση ιδιοκτητών ταξί - τουρισμός
Οι ιδιοκτήτες ταξί επιχείρησαν να πλήξουν καίρια την τουριστική οικονομία, επιχειρώντας να εκβιάσουν την κυβέρνηση.
Όλοι οι παράγοντες του τουρισμού μου ζητούν να μην κάνω πίσω στο άνοιγμα των ταξί. Αυτό είναι πολύ θετική εξέλιξη για τον τόπο. Στο παρελθόν η συνήθης αντίδραση ήταν παρότρυνση όσων επλήττοντω από κινητοποιήσεις για υποχώρηση της πολιτείας.
9. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Οφείλω να σας ενημερώσω ότι ο Πρόεδρος των οδηγών ταξί δέχθηκε άνανδρη επίθεση αμέσως μετά τη συνάντηση που είχε μαζί μου, με αποτέλεσμα να καταλήξει στο νοσοκομείο.
Επίσης, 4 οδηγοί ταξί μεταξύ των οποίων και ο Πρόεδρος, απολύθηκαν από τους ιδιοκτήτες της άδειας ταξί επειδή ακριβώς υποστήριξαν την απελευθέρωση του επαγγέλματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.