Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ:Η κατάθεση της 40χρονης παρουσιάστριας. Πως βρέθηκε στα χέρια της ο πίνακας του Ρούμπενς.

Διαβάστε τι κατέθεσε στον Εισαγγελέα η 40χρονη παρουσιάστρια, που βρέθηκε να έχει στην κατοχή της, τον κλεμμένο πίνακα του Ρούμπενς. Η υπόθεση αποκτά παγκόσμιο ενδιαφέρον και όλα δείχνουν Ιταλική μαφία:..

"Δεν έχω καμμία σχέση με την κλοπή του πίνακα και την περίοδο 2000-2002, βρισκόμουν στην Αμερική όπου σπούδαζα Οικονομικές επιστήμες αλλά και Τουριστικές επιχειρήσεις. Ο πατέρας μου έχει τουριστική επιχείρηση στη Ρόδο, απ'όπου και κατάγεται. Το καλοκαίρι του 2003 πήγα στο οικογενειακό μας σπίτι στη Ρόδο όπως και άλλες χρονιές. Εκεί γνώρισα έναν 28χρονο Ιταλό, με το οποίο είχα προσωπικές σχέσεις και ο οποίος έμεινε στο νησί περίπου 4 μήνες. Τότε λοιπόν μου έδωσε ως δώρο τον συγκεκριμένο πίνακα του Ρούμπενς, λέγοντάς μου ότι έχει μεγάλη αξία, χωρίς όμως να μου πεί ότι είναι αυθεντικός. Μετά το καλοκαίρι του 2003 δεν είχα καμία επαφή με τον Ιταλό φίλο μου. Τον πίνακα τον κρέμασα στον τοίχο του σπιτιού μου στην  Πλάκα μαζί με άλλους ευτελούς αξίας. Προσφάτως όμως λόγω οικονομικών αναγκών επιχείρησα να πουλήσω τον πίνακα του Ρούμπενς μη υπολογίζοντας την αξία του περισσότερο από 10.000-15.000 ευρώ..."!

1 σχόλιο:

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.