Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Συνεχίζει το "ξεβράκωμα" του Ραγκούση ο Ρέππας

Μιλώντας στο "ράδιο 9" το πρωί ο υπουργός διοικητικής μεταρρύθμισης Δημήτρης Ρέππας,συνέχισε το "ξεβράκωμα" του Γιάννη Ραγκούση,αλλά αυτή τη φορά με...τρόπο.Έριξε τις ευθύνες στους δημοσιογράφους,ότι δηλαδή ...


τα έβγαλαν όλα από την κοιλιά τους και ποτέ δεν δημιουργήθηκε θέμα από τον Γ.Ραγκούση και συνέχισε (σας παραθέτουμε επί λέξι το τι είπε για να μην δημιουργούμε εντυπώσεις όπως λέειο Δημήτρης Ρέππας):



ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Πρώτα απ’ όλα, το θέμα αυτό, είναι θέμα το οποίο απασχολεί το αρμόδιο Υπουργείο που το χειρίζεται και εγώ συμπαρατάσσομαι σε αυτήν την πρωτοβουλία και τους ανάλογους χειρισμούς. Από την άλλη βεβαίως, σε μια συζήτηση για θέματα πολιτικών αποφάσεων, θα πρέπει να είμαι παρών στα θέματα που με αφορούν προσωπικά, για να υπερασπισθώ κάποιες δικές μου απόψεις και επιλογές. Και εξηγούμαι:

Το θέμα των ταξί, επαναλαμβάνω, το χειρίζεται ο αρμόδιος Υπουργός. Εγώ επισημαίνω απλώς, ότι δεν είναι θέμα είτε τρόικας είτε μνημονίου. Ήρθε η τρόικα. Πληροφορήθηκε κανείς ότι η τρόικα έθεσε θέμα ταξί; Ούτε το είχε θέσει σ’ εμάς, ούτε το έθεσε και τώρα. Άρα λοιπόν κάποιοι να μην επικαλούνται υποχρεώσεις έναντι μνημονίου και τρόικας γι’ αυτό το θέμα.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Οι «κάποιοι» είναι συνάδελφοί σας Υπουργοί, έτσι;

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Όχι, είναι δημοσιογράφοι κυρίως.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εντάξει τώρα… Δεν τα γράφουν μόνοι τους αυτοί…

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Δεύτερο θέμα ΣτΕ: Το Συμβούλιο της Επικρατείας δεν έκρινε κάποια δική μου απόφαση, όπως ψευδώς δημιουργήθηκε μια εντύπωση προς στιγμήν. Η απόφαση η οποία συζητείται, είναι απόφαση η οποία εκδόθηκε μετά από προσφυγή που έγινε το 2007 -ή και νωρίτερα άλλες προσφυγές που οδήγησαν σε αντίστοιχου περιεχομένου αποφάσεις- και σχετίζεται με την αγορά των φορτηγών, των μεταφορών για τα φορτηγά.

Η απόφαση αυτή ήταν σε εμάς γνωστή και γι’ αυτό ακριβώς, προκειμένου το Δημόσιο να συμμορφωθεί σε αυτήν την απόφαση του ΣτΕ, προχωρήσαμε τόσο στο νόμο για τα φορτηγά Δ.Χ., το γνωστό νόμο με τις συγκρούσεις που είχαμε περίπου ένα χρόνο πριν, όσο και τον Απρίλιο του 2011, στην έκδοση μίας Κοινής Υπουργικής Απόφασης με τους συναρμόδιους Υπουργούς, για την απελευθέρωση της αγοράς των φορτηγών Ι.Χ., των βυτιοφόρων, π.χ. που μπορεί να διαθέτει ένας ιδιοκτήτης πρατηρίου καυσίμων. Αυτή η αγορά ήταν κλειστή, άνοιξε και αυτή η αγορά.

Αυτή η αγορά άνοιξε, με αυτή την Κοινή Υπουργική Απόφαση, τον αριθμό της οποίας αναφέρω στην ανακοίνωσή μου και η απόφαση αυτή, ανταποκρίνεται σε μια απόφαση του ΣτΕ. Γίνεται λάθος από πάρα πολλούς, αλλά ασφαλώς, όπως σε όλους τους χώρους -και στην πολιτική αλλά και στη δημοσιογραφία- πάρα πολλοί χειρίζονται θέματα τα οποία αγνοούν στο βάθος και την ουσία τους και μιλούν για αυτά ως επαΐοντες, ενώ αντιλαμβάνομαι συχνά ότι έχουν άγνοια.

Και εξηγούμαι: Η απόφαση αυτή του ΣτΕ που δημοσιεύθηκε και την οποία σχολίασα, δεν λέει αυτό το οποίο επικράτησε ως συμπέρασμα, τεχνηέντως βεβαίως. Δεν λέει δηλαδή ότι δεν μπορούν να επιβληθούν περιορισμοί, λέει το ακριβώς αντίθετο. Τι λέει η απόφαση αυτή; Είμαι πολύ σαφής: Στην επαγγελματική ελευθερία, μπορεί ο νόμος να επιβάλλει περιορισμούς για λόγους δημόσιου ή κοινωνικού συμφέροντος. Δεν μπορεί να επιβάλλει περιορισμούς για το ατομικό οικονομικό συμφέρον κάποιου, που δραστηριοποιείται ήδη στο συγκεκριμένο επαγγελματικό κλάδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.