- Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
- MNI: E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
- Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
- ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Επέστρεψε εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
Γελάκια, γκριμάτσες, αγκαλίτσες και... χορατά, από...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
«Βιαστική» και «ανακριβή» χαρακτηρίζουν πηγές της...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
Κίνηση «υψηλού πολιτικού ρίσκου, που ξαναφέ...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Ο Αντώνης Σαμαράς ήταν χθες στις Βρυξέλλες, προκει...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011
MOTO GP: Ο Στόνερ έτοιμος για τίτλο
Επιστροφή στα πάτρια εδάφη για τον Κέισι Στόνερ (Repsol Honda), ο οποίος επικράτησε και στις δύο περιόδους των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα του Φίλιπ ‘Αιλαντ στην Αυστραλία.Ο Στόνερ αν και είχε μία άτυχη στιγμή ...
στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων, πρωϊνών δοκιμών, πέφτοντας σε μία αργή στροφή της πίστας, δεν πτοήθηκε καθόλου, συνέχισε την προσπάθειά του και σημείωσε τον καλύτερο χρόνο. Ο ίδιος δεν δήλωσε καθόλου ευχαριστημένος και εξέφρασε πολλά παράπονα για την επιφάνεια της πίστας.
Ο αναβάτης της Repsol Honda θέλει όσο οτιδήποτε άλλο μία εντός έδρας νίκη που θα του χαρίσει ίσως τον φετινό τίτλο με την προϋπόθεση ότι ο Χόρχε Λορένθο (Yamaha) θα βρεθεί εκτός βάθρου. Κάτι που όμως ο Ισπανός αναβάτης της Yamaha δεν θα αφήσει να γίνει αφού ήταν άκρως ανταγωνιστικός σήμερα, τερματίζοντας δεύτερος (μόλις 0,269 δευτ. – 1:30.744-) πίσω από τον Στόνερ το πρωΐ και τρίτος το απόγευμα (1:31.111).
Μεταξύ των δύο διεκδικητών του φετινού τίτλου, ο Μάρκο Σιμοντσέλι (San Carlo Honda Gresini), ο οποίος ατύχησε το πρωΐ, πέφτοντας στην ίδια στροφή με τον Στόνερ, αλλά συνέχισε τον αγώνα, χωρίς να πάθει κάτι, τερματίζοντας στην τρίτη θέση (1:30.744). Ο Ιταλός αναβάτης βελτίωσε την απόδοσή του το απόγευμα, ανεβαίνοντας μία θέση με χρόνο 1:30.912.
Ο έτερος οδηγός της Yamaha Μπες Σπις με τη M1, βελτίωσε κατά πολύ το απόγευμα την απόδοσή του σε σχέση με την πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, ανεβαίνοντας στην τέταρτη θέση (1:31.495) από την όγδοη που τερμάτισε το πρωΐ .
Το πολύ καλό ξεκίνημα του Κόλιν Εντουαρτς (Monster Yamaha Tech 3) το πρωΐ στην αγαπημένη του πίστα (ήταν τέταρτος με χρόνο 1:31.480), του χάρισαν ένα καλό πλασάρισμα στο τέλος της ημέρας που τον βρήκε στην πέμπτη θέση. Ο Αυστραλός αναβάτης δεν τα πήγε τόσο καλά το απόγευμα, σημειώνοντας τον ένατο καλύτερο χρόνο (1:31.805).
Στην έκτη θέση για σήμερα βρέθηκε ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο (Repsol Honda) κυρίως χάρη στην απόδοσή του κατά την πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, όπου τερμάτισε πέμπτος (1:31.532). Ο Ιταλός αναβάτης που του χρόνου θα πάρει τη θέση του Κόλιν Εντουαρτς στην ομάδα της Monster Yamaha Tech 3 δεν είχε ανάλογη απόδοση το απόγευμα τερματίζοντας μόλις δέκατος (1:31.825).
Ο τρίτος οδηγός της Repsol Honda, Ντάνι Πεντρόζα πλασαρίστηκε στην έβδομη θέση, όντας ταχύτερος το απόγευμα με χρόνο 1:31.543.
Εκπληξη της ημέρας ήταν ο Ιάπωνας Χιρόσι Αογιάμα (San Carlo Honda Gresini), ο οποίος σημείωσε το απόγευμα τον έκτο καλύτερο χρόνο (1:31.582) και ολοκλήρωσε την ημέρα όγδοος, 0,080 δευτ. μπροστά από τον Νίκι Χέιντεν (Ducati). Ο Αμερικανός αναβάτης της Ducati σημείωσε τον καλύτερο χρόνο του το πρωΐ (ήταν έβδομος – 1:31.662) ενώ το απόγευμα κινήθηκε σε… ρηχά νερά (ενδέκατος ).
Ο εννέα φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής Βαλεντίνο Ρόσι (Ducati) δυσκολεύθηκε αρκετά όχι μόνο με τη μοτοσικλέτα του αλλά και με τα δάχτυλά του από τον προηγούμενο τραυματισμό του. Όπως δήλωσε, τον ενοχλούσε αρκετά το δάχτυλό του και δεν μπορούσε ούτε να φρενάρει, ούτε να μπει στις στροφές». Ως εκ τούτου, τερμάτισε δωδέκατος το πρωΐ και 13ος το απόγευμα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.