Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Η μεγάλη αλήθεια για τους μισθούς στα κανάλια

Τα έβαλαν κάτω και τα νούμερα δεν τους βγαίνουν, έτσι τελείως αυθόρμητα σκέφτηκαν ότι η εύκολη λύση είναι να προχωρήσουν σε νέο κύκλο περικοπών βέβαια αυτή την φόρα δεν ξέρουμε πόσο...
πρόθυμοι είναι να δεχθούν οι εργαζόμενοι μια νέα μείωση μισθού. Στα μεγάλα κανάλια λοιπόν έχουν να δώσουν αυξήσεις προ κρίσης δηλαδή από το 2009. ΣΕ αυτό το διάστημα μάλιστα προχώρησαν σε περικοπές, από την μια μείωση μισθού γύρω στο 11%. Ακόμα βάζουν λιγότερους εργαζόμενους να δουλεύουν τα Σαββατοκύριακα. Φυσικά κρύβονται πίσω από την κλασική ατάκα "ο δημοσιογράφος δεν έχει ωράριο". Τώρα λοιπόν τα αφεντικά αντί να αναζητούν αλλού λύση στο πρόβλημα τους, υπό την απειλή των απολύσεων ετοιμάζονται να ζητήσουν και νέες μειώσει μισθών. Φυσικά πάντα μιλάνε για μείωση εσόδων και για ζημιές άλλα την ίδια ώρα η mediaservice λέει άλλα, και εκεί όμως έχουν το επιχείρημα μην κοιτάτε τις μετρήσεις είναι πλασματικές.


Ακόμα είναι γεγονός ότι επικαλούνται τις μειώσεις για να μην κάνουν απολύσεις αλλά δεν υπάρχει ούτε ένα κανάλι που να μην απέλυσε κόσμο όπως το ίδιο έγινε και στα περισσότερα αλλά ΜΜΕ. Η πλειοψηφία των εργαζόμενων στα μέσα ενημέρωσης δεν παίρνει αυτά που προβλέπουν οι συλλογικές συμβάσεις που έχουν λήξει και γι αυτό το λόγο μάλιστα οι ενώσεις τους δεν προσέρχονται σε διάλογο με τις ενώσεις των εργαζομένων. Αλλά και όταν προσέρχονται έχουν απαιτήσεις που παραπέμπουν σε εργασιακό μεσαίωνα με μειώσεις από 20%.


Όσο για τις οφειλές τους προς ταμεία και ασφαλιστικούς φορείς δεν λένε κουβέντα...ούτε βέβαια τι έγινε με τον νέο φόρο που είχε αποφασιστεί να επιβληθεί άλλα τελικά ορθά δεν τέθηκε σε εφαρμογή γιατί τότε θα την πλήρωναν και πάλι οι εργαζόμενοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.