Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Άφησε τις τσόντες για το ποδοσφαιρο

Στροφή στην... καριέρα της αποφάσισε να κάνει η Κλαρίσα Λεόνε. Η πορνοστάρ από την Τσεχία είναι λάτρης του ποδοσφαίρου και πήρε την απόφαση να κρεμάσει τις γόβες-στιλέτο της... και να ασχοληθεί με την μπάλα. Ως φανατική οπαδός της Ίντερ, δε, επέλεξε να δημιουργήσει μία ομάδα που θα λέγεται Ίντερ Πράγας και θα φορά μπλε και μαύρα.

«Λάτρευα την καριέρα μου στο πορνό, αλλά ανέκαθεν ονειρευόμουν να είμαι ιδιοκτήτρια μιας ποδοσφαιρικής ομάδας. Είμαι βέβαιη πως οι φαν των πορνό ταινιών μου θα ακολουθήσουν και την ομάδα μου», τόνισε η 32χρονη.

Κάποιοι κακεντρεχείς είπαν πως οι παίκτες της ομάδας θα παίρνουν μισθούς και πριμ σε είδος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.