Μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2012 εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν οι εργασίες και η συνολική προθεσμία εκτέλεσης είναι τριάντα (30) μήνες από την υπογραφή της σύμβασης...
Ο Σιδηροδρομικός Άξονας Αθήνα-Κιάτο-Ροδοδάφνη-Πάτρα, μήκους 215,6 χλμ. περίπου αποτελεί το νότιο τμήμα του σιδηροδρομικού άξονα ΠΑΘΕ/Π, η ολοκλήρωση του οποίου αποτελεί στόχο του Επενδυτικού Προγράμματος του ΟΣΕ.
Η νέα διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή υψηλών ταχυτήτων στο τμήμα Αθήνα (ΣΚΑ) - Κιάτο, μήκους 104 χλμ., έχει ήδη παραδοθεί ηλεκτροκινούμενη σε εμπορική χρήση από τον Δεκέμβριο του 2010.
Στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη, μήκους 71 χλμ, κατασκευάζεται νέα διπλή γραμμή υψηλών ταχυτήτων με σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, τηλεπικοινωνίες και ηλεκτροκίνηση.
Στο τμήμα Ροδοδάφνη-Ρίο, μήκους 27,6 χλμ, προγραμματίζεται η κατασκευή νέας διπλής γραμμής με σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, τηλεπικοινωνίες και ηλεκτροκίνηση.
Για το τμήμα Ρίο-Πάτρα, μήκους 13 χλμ., θα προωθηθεί η μελετητική ωρίμανση του έργου στο τμήμα από τη Νέα Στάση του Ρίου έως το νέο λιμένα Πατρών.
Το έργο για το ο οποίο εν ημερώθηκε η αρμόδια επιτροπή της Βουλής, αφορά:
· στην κατασκευή της υποδομής του τμήματος Διακοπτό-Ελαιώνας ,
· στην κατασκευή των κτιρίων επιβατών, των αποβάθρων, των στεγάστρων, των υπογείων διαβάσεων, των Η/Μ εγκαταστάσεων και του περιβάλλοντα χώρου των Σιδηρ. Σταθμών Ξυλοκάστρου, Ακράτας και Αιγίου, καθώς και των Σιδηρ. Στάσεων Ν. Διμηνιού, Λυκοποριάς, Λυγιάς, Πλατάνου, Διακοπτού και Ελίκης.
· στην κατασκευή , των Η/Μ εγκαταστάσεων ηλεκτροφωτισμού των οδικών έργων (Άνω και Κάτω Διαβάσεων) σε όλο το τμήμα από Κιάτο έως Ροδοδάφνη
Με το έργο αυτό ολοκληρώνονται οι εργασίες υποδομής του τμήματος Κιάτο – Ροδοδάφνη μήκους 71χλμ και θα ακολουθήσει η σύμβαση κατασκευής της επιδομής και σηματοδότησης το 1ο εξάμηνο του 2012, η οποία βρίσκεται σε φάση προετοιμασίας των τευχών των δημοπράτησης ώστε να αποδοθεί σε κυκλοφορία το 2014 το πρώτο λειτουργικό τμήμα Κιάτο - Διακοπτό και το 2015 το δεύτερο λειτουργικό τμήμα Διακοπτό – Ροδοδάφνη.
Επίσης επίκειται στις αρχές 2012 η δημοπράτηση της κατασκευής της υποδομής του τμήματος Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος που περιλαμβάνει και τη σήραγγα Παναγοπούλας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.