Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Γέμισε το πορτοφόλι του χάρη στην MADONNA

Το ότι έβγαλε χρήματα από τον γάμο με την Madonna παραδέχθηκε για πρώτη φορά, τρία και κάτι χρόνια μετά το διαζύγιό τους, ο Guy Ritchie...«Μπήκα μέσα σε μια σαπουνόπερα και έζησα μέσα σε αυτή για αρκετό καιρό. Πιθανότατα όμως να μπορώ να μιλήσω περισσότερο για αυτό σε 10 χρόνια από σήμερα», λέει στο περιοδικό «Details», ο 43χρονος σκηνοθέτης και συμπληρώνει: «απόλαυσα τον πρώτο μου γάμο. Σίγουρα δεν είναι κάτι για το οποίο να έχω μετανιώσει».

Πώς να μην το απολάμβανε o άνθρωπος; Ξεκάθαρα το λέει πως είχε λαμβάνειν από την «βασίλισσα της ποπ»: «χαίρομαι πολύ που αυτή την εμπειρία εγώ τη βίωσα σε… επιτάχυνση. Είμαι χαρούμενος που έβγαλα χρήματα, με άλλα λόγια. Και είμαι χαρούμενος που παντρεύτηκα».

Τέλος, ο σκηνοθέτης δεν παραλείπει να επισημάνει ότι λατρεύει τα παιδιά που ήρθαν από αυτό τον γάμο, τον 11χρονο Roco και τον 6χρονο υιοθετημένο David. Άλλωστε, ο ίδιος πρόσφατα απέκτησε έναν ακόμη γιο, από την νέα σύντροφό του, Jacqui Ainsley. Από αυτήν, πάντως, «χλωμό» να βγάλει λεφτά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.