- Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
- MNI: E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
- Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
- ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Επέστρεψε εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
Γελάκια, γκριμάτσες, αγκαλίτσες και... χορατά, από...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
«Βιαστική» και «ανακριβή» χαρακτηρίζουν πηγές της...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
Κίνηση «υψηλού πολιτικού ρίσκου, που ξαναφέ...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Ο Αντώνης Σαμαράς ήταν χθες στις Βρυξέλλες, προκει...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012
Στα σκαριά ο ηλεκτρικός Σκαραβαίος
Τον ηλεκτρικό σκαραβαίο, παρουσίασε στο North American International Auto Show στο Ντιτρόιτ η VW. ...
Κάτω από τις οικείες, έντονες καμπύλες του, κρύβεται ένας ηλεκτρικός κινητήρας 85 kW, που θα του χαρίζει τα 96,5 χλμ/ώρα σε χρόνο 10,9 δευτερόλεπτα. Το πιο σημαντικό είναι ότι η 28,3 kWh μπαταρία του, σύμφωνα με την VW, θα χαρίζει αυτονομία 177 χλμ., ενώ ισχυρίζεται ότι η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί πλήρως σε μόλις 35 λεπτά.
Το μεγάλο αυτό εύρος ενισχύεται από το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας το οποίο φορτίζει την μπαταρία κάθε φορά που ο οδηγός αφήνει το γκάζι (υπό την προϋπόθεση ότι το αυτοκίνητο είναι σε κίνηση), και περισσότερο κατά την πέδηση. Η διαδικασία αυτή απεικονίζεται στο ταμπλό, όπως και η κατάσταση της μπαταρίας, τα υπολειπόμενα χιλιόμετρα και η χρήση ενέργειας.
Η γρήγορη ικανότητα φόρτισης οφείλεται σε ένα συνδυασμένο συστήματος φόρτισης, το οποίο καθιστά δυνατή την φόρτιση από μονοφασικές πηγές εναλλασσόμενου ρεύματος (δηλαδή το κανονικό δίκτυο παροχής), με την προϋπόθεση να υπάρχουν βύσματα και πρίζες βιομηχανικού πρότυπου. Η υπερταχεία φόρτιση θα επιτυγχάνεται σε εξειδικευμένους DC σταθμούς φόρτισης.
Αν ρίξετε μια ματιά στις φωτογραφίες, μπορείτε να παρατηρήσετε ότι το ηλεκτροκίνητο VW έχει πιο σπορ σχεδιαστικές τάσεις. Με 4.278 χιλιοστά, το E-Bugster διαθέτει το ίδιο μήκος με το κοινό Beetle, αλλά με πλάτος 1.838 χιλιοστά είναι κατά περίπου 30 χιλιοστά πλατύτερο. Είναι επίσης κατά 90 χιλιοστά χαμηλότερο από ό,τι ένα τυπικό Beetle, με συνολικό ύψος στα 1.400 χιλιοστά.
"Η εκκίνηση του E-Bugster έχει καθαρό θεατρικό αέρα: Κατά το πάτημα του κουμπιού Έναρξης το εσωτερικό λούζεται με λευκό φως και μετά σε μπλε. Ξεκινά με έναν παλμό φωτός στο ταμπλό, από όπου προέρχεται το φως από μία λωρίδα πάχους ενός χιλιοστού, η οποία κυλά μέσα στις πόρτες και μέσα στους αεραγωγούς", αναφέρει η εταιρεία.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.