Ερώτηση προς τον υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, με την οποία αναδεικνύει την αναγκαιότητα ένταξης στο νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο- Αττική 2021 των μελλοντικών επεκτάσεων του δικτύου του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου προς τη Βόρεια Αττική....
κατέθεσε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Κωστής Χατζηδάκης.
Με την ερώτησή του ο κ. Χατζηδάκης υπενθυμίζει πως το 2008 η τότε κυβέρνηση είχε παρουσιάσει ολοκληρωμένο σχέδιο για την επέκταση του δικτύου του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου με κατασκευή επτά νέων υπόγειων σταθμών από το ΚΑΤ έως τον Αγιο Στέφανο.
Η πρώτη φάση του σχεδίου προέβλεπε την υπογειοποίηση του υφισταμένου σταθμού «Κηφισιά» και την κατασκευή νέου δικτύου μήκους 6,5 χλμ. με τέσσερις νέους σταθμούς: Αθλητικός Όμιλος Κηφισιάς, Νέα Ερυθραία, στη διασταύρωση των οδών Τρικούπη και Θησέως, Καστρί και στο 20 χλμ. της Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας, 1000 μέτρα πριν τη γέφυρα του ΟΣΕ
Το ίδιο σχέδιο προέβλεπε σε δεύτερη φάση την κατασκευή δικτύου 4,6 χλμ. δύο ακόμα σταθμών, Ανοιξης και Αγίου Στεφάνου. Το συνολικό νέο δίκτυο θα είχε τη δυνατότητα εξυπηρέτησης 120.000 επιβατών ημερησίως, ενώ το διοικητικό συμβούλιο των τότε ΗΣΑΠ είχε εγκρίνει τις πέντε μελέτες επέκτασης που είχαν εκπονηθεί για το έργο.
Υπενθυμίζει επίσης ότι ύστερα από πολύμηνη δυστοκία, τον Ιούλιο του 2011 το Υπουργείο ανακοίνωσε πως ξεκινά δημόσια διαβούλευση για το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας / Αττικής 2021, προκειμένου αυτό να οριστικοποιηθεί και να τεθεί σε εφαρμογή και πως, όπως προκύπτει από τη μελέτη ορισμένων κειμένων της διαβούλευσης αυτής, ο προγραμματισμός του 2008 δεν εντάσσεται στο νέο Σχέδιο στο σύνολό του, παρά μόνο για 3 σταθμούς.
Σε αυτό το πλαίσιο ρωτά τον Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής τα εξής:
1) Πού τοποθετεί χρονικά την ψήφιση του Σχεδίου;
2) Για ποιους λόγους δεν έχει ενταχθεί μέχρι στιγμής το σύνολο των επεκτάσεων που είχε προγραμματίσει ο ΗΣΑΠ το 2008;
3) Είναι στις προθέσεις του να προχωρήσει σε συνολική ένταξη του προγραμματισμού αυτού;
Προσθέτει, τέλος, πως το σχέδιο του 2008 για τον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο περιελάμβανε και την κατασκευή και τριών, ακόμα, σταθμών: στην περιοχή Ψαλίδι του Δήμου Ηρακλείου (ανάμεσα στους σταθμούς Ηράκλειο και Ειρήνη), Ιλισσός (ανάμεσα σε Μοσχάτο και Καλλιθέα) και Καμίνια, για τους οποίους είχαν ολοκληρωθεί σε μεγάλο βαθμό και οι σχετικές μελέτες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.