Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Άβα Γαλανοπούλου: Τι έκανε όταν ο σύντροφος της παραδέχτηκε πως την απάτησε;

Η Άβα Γαλανοπούλου πρωταγωνιστεί στο θέατρο Λαμπέτη, στην παράσταση… ‘Ζείτε παίδες Ελλήνων’ . Σε συνέντευξη που έδωσε, ρωτήθηκε για το αν θα συγχωρούσε την απιστία....

«Δεν πιστεύω στην ιδιοκτησία. Στο παρελθόν μου είχε τύχει να με απατήσουν και το κατάλαβα. Μου είχε πει ο σύντροφός μου ότι θα έμενε σπίτι, αλλά εμένα το ένστικτό μου, μου έλεγε ότι μου την έκανε τη λαδιά. Την επόμενη βγήκαμε έξω για φαγητό και του είπα: «Επειδή ξέρω ότι με απάτησες, αν μου παραδεχθείς ότι το έκανες θα είσαι μάγκας. Αν μου πεις ψέματα, θα χωρίσουμε». Κάνει το λάθος και μου λέει τηναλήθεια. Σηκώνομαι λοιπόν κι εγώ και φεύγω και τον είχα να τρέχει από πίσω μου και να φωνάζει: «Δεν είσαι εντάξει. Είχες πει ότι αν το παραδεχθώ, θα με συγχωρήσεις». Με τον συγκεκριμένο άνθρωπο έχουμε μείνει φίλοι».Πηγή: ΟΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.