Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Πέγκυ Τρικαλιώτη, έγκυος στον πέμπτο μήνα


Πέγκυ Τρικαλιώτη, έγκυος στον πέμπτο μήναΗ γνωστή ηθοποιός Πέγκυ Τρικαλιώτη μίλησε για το μωρό που περιμένει σε λίγους μήνες, αλλά και για την οικονομική κρίση. ”Είμαι έγκυος, αυτό μπορώ να σου πω. Είμαι ακόμα στην αρχή, πάω προς τον πέμπτο μήνα…
Είμαι καλά και “χτυπάω ξύλα” και κάνω το σταυρό μου, προσπαθώ να είμαι ήρεμη”, παραδέχτηκε η γνωστή ηθοποιός, ενώ πρόσθεσε: ”Δεν μου επιτρέπεται να είμαι στην τσίτα. Πρέπει να είμαι συνέχεια πολύ χαλαρή και ήρεμη και επίσης πιστεύω ότι η εγκυμοσύνη σού παίρνει και όλη την ενέργεια. Έτσι νιώθω, σ’ εμένα έτσι λειτουργεί, με κατευνάζει”, είπε η ηθοποιός στην κάμερα της εκπομπής ”Made in star”.

Για την οικονομική κρίση είπε: ”Έτσι κι αλλιώς αυτή τη στιγμή δεν έχω χρήματα γιατί είμαι άνεργη. Δεν δουλεύω και πάντα έκανα μια δουλειά που δεν είχα χρήματα στην τράπεζα, ήμουν “μήνας μπαίνει, μήνας βγαίνει”. Αυτό το διάστημα πραγματικά δεν έχω καθόλου χρήματα και είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου τα τελευταία είκοσι χρόνια, δεν ξέρω πώς είναι αυτό”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.