Πρόταση Νόμου κατέθεσαν βουλευτές, μεταξύ των οποίων και ο βουλευτής ΠΑ.ΣΟ.Κ. Β΄ Θεσσαλονίκης, κ. Γιώργος Αρβανιτίδης, για τη δημιουργία κινήτρων ενίσχυσης της χρήσης ηλεκτρονικών μέσων συναλλαγών στην Ελλάδα, με στόχο την αύξηση των εσόδων του κράτους και τον περιορισμό της μη απόδοσης του Φ.Π.Α...
Η πρόταση Νόμου με τίτλο: «Φορολογικά και λοιπά κίνητρα ενίσχυσης ηλεκτρονικών συναλλαγών, ρυθμίσεις για τη διασφάλιση απόδοσης του Φ.Π.Α. και άλλες διατάξεις» και «Ηλεκτρονικά Μέσα Συναλλαγών και η Αύξηση των Εσόδων από το Φ.Π.Α.», που κατέθεσε ο Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Β΄ Θεσσαλονίκης, αποτελεί την πρώτη νομοθετική πρωτοβουλία που προτείνει αύξηση των εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού χωρίς νέους φόρους, και μάλιστα με μείωση του ΦΠΑ κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες, ως κίνητρο μέσω της μείωσης φόρου ή της επιστροφής φόρου.
Σύμφωνα με τον κ. Αρβανιτίδη και τους συνυπογράφοντες Βουλευτές ο ελληνικός προϋπολογισμός δεν θα λύσει το δημοσιονομικό του πρόβλημα με την διαρκή επιβολή νέων φόρων, αλλά με τη δραστική αντιμετώπιση του δομικού προβλήματος της φοροδιαφυγής.
Επιπλέον, είναι κοινή πεποίθηση, ότι κορυφαία θέση στη διαφυγή εσόδων καταλαμβάνει η υπεξαίρεση χρημάτων του δημοσίου από ΦΠΑ, ύψους περίπου 20 δις ευρώ ετησίως, δεδομένου ότι, όσοι δεν τον καταβάλλουν, ιδιοποιούνται χρημάτων του δημοσίου, που τους έχουν εμπιστευτεί οι πολίτες καταναλωτές και συναλλασσόμενοι.
Κατά συνέπεια, οι βουλευτές προτείνουν:
-Εφαρμογή και στην Ελλάδα του ηλεκτρονικού προγράμματος άμεσης και ταυτόχρονης με τις συναλλαγές είσπραξης του ΦΠΑ, με την καθιέρωση χωριστού λογαριασμού ΦΠΑ των εμπόρων, απ’ όπου το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους θα εισπράττει άμεσα ποσοστό του ΦΠΑ, μέσω λογισμικού προγράμματος, που θα εφαρμόζουν οι τράπεζες για τον αυτόματο διαχωρισμό του ΦΠΑ από το υπόλοιπο ποσό εισπράξεων και την ανάλογη παρακράτηση του ποσοστού υπέρ του Δημοσίου. Αυτό το σύστημα είναι απλό να το εφαρμόσουν και στην Ελλάδα οι εταιρείες που διαχειρίζονται πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες, εφαρμόζεται δε και στις ΗΠΑ, τη Νότια Κορέα, την Αργεντινή κ.α. με επιτυχία, ενώ πολλά Ευρωπαϊκά Κράτη, όπως το Βέλγιο και η Ολλανδία, είναι στην πρώτη φάση εφαρμογής.
-Καθιέρωση μέτρων υποχρεωτικών, π.χ. τη μείωση του επιτρεπτού ορίου συναλλαγών με μετρητά από 1500 ευρώ σε 300 ευρώ, που καθιέρωσε πρόσφατα η Βουλγαρία και εφάρμοσε στο παρελθόν τόσο η Νότια Κορέα όσο και η Αργεντινή, ενώ παρέχεται η εξουσιοδότηση στον αρμόδιο Υπουργό Οικονομικών να μειώνει περισσότερο το όριο των 300 ευρώ. Παρέχονται επίσης και κίνητρα, όπως η μείωση του ΦΠΑ κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες, σε όσους και μόνο όσους επιλέγουν τη χρήση πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών για τις συναλλαγές τους, ιδιαίτερα για αυτές κάτω των 300 ευρώ, με στόχο, μέσω της αύξησης των ηλεκτρονικών συναλλαγών, να πολλαπλασιαστούν τα έσοδα του κράτους από την ανάλογη μείωση της κλοπής (υπεξαίρεση) του ΦΠΑ που υπερβαίνει ετησίως τα 20 δις. Ταυτόχρονα, το δημόσιο καθιστά διαφανείς τις συναλλαγές και άμεση και εφικτή την είσπραξη ποσοστού του ΦΠΑ. Η μέθοδος αυτή εφαρμόστηκε στο παρελθόν σε πολλές άλλες χώρες, όπως φαίνεται στην αιτιολογική έκθεση. Οι μελέτες δείχνουν αύξηση των φορολογικών εσόδων σταδιακά από 2-4% του ΑΕΠ, για κίνητρο μείωσης των φόρων επί των πωλήσεων για 2-5 μονάδες, σε συνδυασμό με τις υποχρεωτικές διατάξεις μείωσης του επιτρεπτού ορίου των συναλλαγών με μετρητά. Αν μάλιστα το bonus της μείωσης του υψηλού ΦΠΑ (23%) καθιερωθεί μόνο για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, εν όψει του νέου φορολογικού νομοσχεδίου, τότε το Δημόσιο θα έχει την ευκαιρία, χωρίς ουσιαστικά να χάσει ούτε ένα ευρώ, να δοκιμάσει τα επιτυχημένα αυτά συστήματα μέτρων στη χώρα μας.
Άλλωστε, είναι κοινή πεποίθηση όλων ότι η πάταξη της φοροκλοπής και της φοροδιαφυγής είναι η μόνη απομένουσα πηγή νέων φορολογικών εσόδων, που μπορεί να αναμένει το Υπουργείο Οικονομικών, πέραν του αναντίρρητου γεγονότος ότι θα έπρεπε να ήταν εξαρχής ο κύριος στόχος άντλησης εσόδων, εκ λόγων φορολογικής δικαιοσύνης και κοινωνικής ευαισθησίας των πολιτικών μας.
-Συναλλαγές μέχρι του προβλεπομένου ορίου της παραγράφου 3 του άρθρου 20 του Ν. 3842/2010 (Φ.Ε.Κ. 58/Α’), οι οποίες αφορούν την αγορά αγαθών ή τη λήψη υπηρεσιών στο εσωτερικό, διενεργούμενες αποκλειστικά με τη χρήση χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών, οι κάτοχοι αυτών να συμμετέχουν σε αυτόματη μηνιαία κλήρωση με έπαθλο χρηματικά ποσά που θα πιστώνονται αυτομάτως στις κάρτες τους.
-Μέρος του ποσού από την ετήσια αύξηση των εσόδων που θα προέλθουν από την εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 1 και 2 του παρόντος νόμου, να κατευθυνθεί σε κοινωνικές πολιτικές, με αποφάσεις του Υπουργικού Συμβουλίου, έτσι ώστε να αντισταθμιστούν οι μειώσεις των μισθών και των συντάξεων των πλέον οικονομικά αδυνάμων πολιτών και να υλοποιηθούν προγράμματα καταπολέμησης της φτώχιας, αύξησης της απασχόλησης, στήριξης των ανέργων, στήριξης των ευπαθών κοινωνικών ομάδων, καινοτομίας και επιχειρηματικότητας των νέων. Το ποσό αυτό υπολογίζεται : α) για ετήσια αύξηση μέχρι του ποσού των 5 δις ευρώ ποσοστό 20%, β) για το ποσό πάνω από 5 δις έως 10 δις ευρώ ποσοστό 15%, και γ) για το ποσό πάνω από 10 δις ευρώ ποσοστό 10%.
ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
1. ΝΙΩΤΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ
2. ΖΗΣΗ ΡΟΔΟΥΛΑ
3. ΑΡΓΥΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
4. ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
5. ΑΗΔΟΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
6. ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
7. ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
8. ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
9. ΑΝΤΩΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
10. ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΧΡΥΣΗ
11. ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
12. ΑΣΠΡΑΔΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ
13. ΒΑΛΥΡΑΚΗΣ ΙΩΣΗΦ
14. ΒΑΡΔΙΚΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ
15. ΒΛΑΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
16. ΒΟΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
17. ΓΕΡΑΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
18. ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑΝΤΙΑ
19. ΓΙΟΥΜΑΤΖΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
20. ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ ΕΥΤΥΧΙΟΣ
21. ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
22. ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
23. ΕΜΙΝΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ
24. ΖΩΪΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
25. ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΗΛΙΑΣ
26. ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΑΡΙΑ
27. ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΗΛΙΑΣ
28. ΚΑΡΥΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
29. ΚΑΣΣΑΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
30. ΚΕΓΚΕΡΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
31. ΚΟΥΡΟΥΠΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
32. ΚΟΥΤΜΕΡΙΔΗΣ ΣΤΑΘΗΣ
33. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
34. ΜΑΓΚΟΥΦΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
35. ΜΑΝΩΛΑΚΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
36. ΜΑΡΓΕΛΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
37. ΜΙΧΕΛΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
38. ΜΙΧΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ
39. ΜΙΧΟΥ ΜΑΡΙΑ
40. ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
41. ΜΠΑΤΖΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
42. ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
43. ΜΠΕΝΤΕΝΙΩΤΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
44. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
45. ΠΑΝΤΟΥΛΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
46. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
47. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
48. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ
49. ΠΑΠΑΜΑΝΩΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
50. ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
51. ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
52. ΠΑΡΑΣΥΡΗΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ
53. ΠΕΡΛΕΠΕ-ΣΗΦΟΥΝΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
54. ΡΕΝΤΑΡΗ ΟΛΓΑ
55. ΡΗΓΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
56. ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
57. ΣΚΡΑΦΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
58. ΣΤΡΑΤΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ
59. ΤΕΚΤΟΝΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ
60. ΤΖΑΚΡΗ ΘΕΟΔΩΡΑ
61. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
62. ΤΣΙΑΟΥΣΗ ΕΛΕΝΗ
63. ΤΣΙΡΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
64. ΤΣΟΝΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
65. ΤΣΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
66. ΦΑΡΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
67. ΦΡΑΓΓΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
68. ΧΑΪΔΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
69. ΧΑΝΤΑΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
70. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
πηγή: taxalia
Η πρόταση Νόμου με τίτλο: «Φορολογικά και λοιπά κίνητρα ενίσχυσης ηλεκτρονικών συναλλαγών, ρυθμίσεις για τη διασφάλιση απόδοσης του Φ.Π.Α. και άλλες διατάξεις» και «Ηλεκτρονικά Μέσα Συναλλαγών και η Αύξηση των Εσόδων από το Φ.Π.Α.», που κατέθεσε ο Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Β΄ Θεσσαλονίκης, αποτελεί την πρώτη νομοθετική πρωτοβουλία που προτείνει αύξηση των εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού χωρίς νέους φόρους, και μάλιστα με μείωση του ΦΠΑ κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες, ως κίνητρο μέσω της μείωσης φόρου ή της επιστροφής φόρου.
Σύμφωνα με τον κ. Αρβανιτίδη και τους συνυπογράφοντες Βουλευτές ο ελληνικός προϋπολογισμός δεν θα λύσει το δημοσιονομικό του πρόβλημα με την διαρκή επιβολή νέων φόρων, αλλά με τη δραστική αντιμετώπιση του δομικού προβλήματος της φοροδιαφυγής.
Επιπλέον, είναι κοινή πεποίθηση, ότι κορυφαία θέση στη διαφυγή εσόδων καταλαμβάνει η υπεξαίρεση χρημάτων του δημοσίου από ΦΠΑ, ύψους περίπου 20 δις ευρώ ετησίως, δεδομένου ότι, όσοι δεν τον καταβάλλουν, ιδιοποιούνται χρημάτων του δημοσίου, που τους έχουν εμπιστευτεί οι πολίτες καταναλωτές και συναλλασσόμενοι.
Κατά συνέπεια, οι βουλευτές προτείνουν:
-Εφαρμογή και στην Ελλάδα του ηλεκτρονικού προγράμματος άμεσης και ταυτόχρονης με τις συναλλαγές είσπραξης του ΦΠΑ, με την καθιέρωση χωριστού λογαριασμού ΦΠΑ των εμπόρων, απ’ όπου το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους θα εισπράττει άμεσα ποσοστό του ΦΠΑ, μέσω λογισμικού προγράμματος, που θα εφαρμόζουν οι τράπεζες για τον αυτόματο διαχωρισμό του ΦΠΑ από το υπόλοιπο ποσό εισπράξεων και την ανάλογη παρακράτηση του ποσοστού υπέρ του Δημοσίου. Αυτό το σύστημα είναι απλό να το εφαρμόσουν και στην Ελλάδα οι εταιρείες που διαχειρίζονται πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες, εφαρμόζεται δε και στις ΗΠΑ, τη Νότια Κορέα, την Αργεντινή κ.α. με επιτυχία, ενώ πολλά Ευρωπαϊκά Κράτη, όπως το Βέλγιο και η Ολλανδία, είναι στην πρώτη φάση εφαρμογής.
-Καθιέρωση μέτρων υποχρεωτικών, π.χ. τη μείωση του επιτρεπτού ορίου συναλλαγών με μετρητά από 1500 ευρώ σε 300 ευρώ, που καθιέρωσε πρόσφατα η Βουλγαρία και εφάρμοσε στο παρελθόν τόσο η Νότια Κορέα όσο και η Αργεντινή, ενώ παρέχεται η εξουσιοδότηση στον αρμόδιο Υπουργό Οικονομικών να μειώνει περισσότερο το όριο των 300 ευρώ. Παρέχονται επίσης και κίνητρα, όπως η μείωση του ΦΠΑ κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες, σε όσους και μόνο όσους επιλέγουν τη χρήση πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών για τις συναλλαγές τους, ιδιαίτερα για αυτές κάτω των 300 ευρώ, με στόχο, μέσω της αύξησης των ηλεκτρονικών συναλλαγών, να πολλαπλασιαστούν τα έσοδα του κράτους από την ανάλογη μείωση της κλοπής (υπεξαίρεση) του ΦΠΑ που υπερβαίνει ετησίως τα 20 δις. Ταυτόχρονα, το δημόσιο καθιστά διαφανείς τις συναλλαγές και άμεση και εφικτή την είσπραξη ποσοστού του ΦΠΑ. Η μέθοδος αυτή εφαρμόστηκε στο παρελθόν σε πολλές άλλες χώρες, όπως φαίνεται στην αιτιολογική έκθεση. Οι μελέτες δείχνουν αύξηση των φορολογικών εσόδων σταδιακά από 2-4% του ΑΕΠ, για κίνητρο μείωσης των φόρων επί των πωλήσεων για 2-5 μονάδες, σε συνδυασμό με τις υποχρεωτικές διατάξεις μείωσης του επιτρεπτού ορίου των συναλλαγών με μετρητά. Αν μάλιστα το bonus της μείωσης του υψηλού ΦΠΑ (23%) καθιερωθεί μόνο για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, εν όψει του νέου φορολογικού νομοσχεδίου, τότε το Δημόσιο θα έχει την ευκαιρία, χωρίς ουσιαστικά να χάσει ούτε ένα ευρώ, να δοκιμάσει τα επιτυχημένα αυτά συστήματα μέτρων στη χώρα μας.
Άλλωστε, είναι κοινή πεποίθηση όλων ότι η πάταξη της φοροκλοπής και της φοροδιαφυγής είναι η μόνη απομένουσα πηγή νέων φορολογικών εσόδων, που μπορεί να αναμένει το Υπουργείο Οικονομικών, πέραν του αναντίρρητου γεγονότος ότι θα έπρεπε να ήταν εξαρχής ο κύριος στόχος άντλησης εσόδων, εκ λόγων φορολογικής δικαιοσύνης και κοινωνικής ευαισθησίας των πολιτικών μας.
-Συναλλαγές μέχρι του προβλεπομένου ορίου της παραγράφου 3 του άρθρου 20 του Ν. 3842/2010 (Φ.Ε.Κ. 58/Α’), οι οποίες αφορούν την αγορά αγαθών ή τη λήψη υπηρεσιών στο εσωτερικό, διενεργούμενες αποκλειστικά με τη χρήση χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών, οι κάτοχοι αυτών να συμμετέχουν σε αυτόματη μηνιαία κλήρωση με έπαθλο χρηματικά ποσά που θα πιστώνονται αυτομάτως στις κάρτες τους.
-Μέρος του ποσού από την ετήσια αύξηση των εσόδων που θα προέλθουν από την εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 1 και 2 του παρόντος νόμου, να κατευθυνθεί σε κοινωνικές πολιτικές, με αποφάσεις του Υπουργικού Συμβουλίου, έτσι ώστε να αντισταθμιστούν οι μειώσεις των μισθών και των συντάξεων των πλέον οικονομικά αδυνάμων πολιτών και να υλοποιηθούν προγράμματα καταπολέμησης της φτώχιας, αύξησης της απασχόλησης, στήριξης των ανέργων, στήριξης των ευπαθών κοινωνικών ομάδων, καινοτομίας και επιχειρηματικότητας των νέων. Το ποσό αυτό υπολογίζεται : α) για ετήσια αύξηση μέχρι του ποσού των 5 δις ευρώ ποσοστό 20%, β) για το ποσό πάνω από 5 δις έως 10 δις ευρώ ποσοστό 15%, και γ) για το ποσό πάνω από 10 δις ευρώ ποσοστό 10%.
ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
1. ΝΙΩΤΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ
2. ΖΗΣΗ ΡΟΔΟΥΛΑ
3. ΑΡΓΥΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
4. ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
5. ΑΗΔΟΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
6. ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
7. ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
8. ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
9. ΑΝΤΩΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
10. ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΧΡΥΣΗ
11. ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
12. ΑΣΠΡΑΔΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ
13. ΒΑΛΥΡΑΚΗΣ ΙΩΣΗΦ
14. ΒΑΡΔΙΚΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ
15. ΒΛΑΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
16. ΒΟΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
17. ΓΕΡΑΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
18. ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑΝΤΙΑ
19. ΓΙΟΥΜΑΤΖΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
20. ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ ΕΥΤΥΧΙΟΣ
21. ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
22. ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
23. ΕΜΙΝΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ
24. ΖΩΪΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
25. ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΗΛΙΑΣ
26. ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΑΡΙΑ
27. ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΗΛΙΑΣ
28. ΚΑΡΥΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
29. ΚΑΣΣΑΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
30. ΚΕΓΚΕΡΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
31. ΚΟΥΡΟΥΠΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
32. ΚΟΥΤΜΕΡΙΔΗΣ ΣΤΑΘΗΣ
33. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
34. ΜΑΓΚΟΥΦΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
35. ΜΑΝΩΛΑΚΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
36. ΜΑΡΓΕΛΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
37. ΜΙΧΕΛΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
38. ΜΙΧΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ
39. ΜΙΧΟΥ ΜΑΡΙΑ
40. ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
41. ΜΠΑΤΖΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
42. ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
43. ΜΠΕΝΤΕΝΙΩΤΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
44. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
45. ΠΑΝΤΟΥΛΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
46. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
47. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
48. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ
49. ΠΑΠΑΜΑΝΩΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
50. ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
51. ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
52. ΠΑΡΑΣΥΡΗΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ
53. ΠΕΡΛΕΠΕ-ΣΗΦΟΥΝΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
54. ΡΕΝΤΑΡΗ ΟΛΓΑ
55. ΡΗΓΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
56. ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
57. ΣΚΡΑΦΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
58. ΣΤΡΑΤΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ
59. ΤΕΚΤΟΝΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ
60. ΤΖΑΚΡΗ ΘΕΟΔΩΡΑ
61. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
62. ΤΣΙΑΟΥΣΗ ΕΛΕΝΗ
63. ΤΣΙΡΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
64. ΤΣΟΝΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
65. ΤΣΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
66. ΦΑΡΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
67. ΦΡΑΓΓΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
68. ΧΑΪΔΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
69. ΧΑΝΤΑΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
70. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
πηγή: taxalia
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.