Το ποσό αυτό, όπως επισημαίνει σε σχετική ανακοίνωσή του το IAB Hellas, έχει ιδιαίτερη σημασία, αφού το 2011 το οικονομικό περιβάλλον ήταν έντονα υφεσιακό.
Σε ό,τι αφορά τους επιμέρους τομείς διαδικτυακής διαφήμισης, η αγορά του display advertising κινήθηκε ανοδικά και στο τελευταίο τρίμηνο του έτους, με τις διαφημιστικές επενδύσεις να κινούνται γύρω στα 20 εκατ. ευρώ. Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών παραμένει πρώτος στη σχετική διαφημιστική απορρόφηση, αντιπροσωπεύοντας λίγο περισσότερο από το 25% της δαπάνης, ενώ σε όμοια επίπεδα κινείται και ο κλάδος των χρηματοοικονομικών προϊόντων.
Τα καταναλωτικά αγαθά διατηρούν ένα σχετικά υψηλό σε σχέση με την περυσινή χρονιά μερίδιο, απορροφώντας το 16% της δαπάνης του τελευταίου τριμήνου και περίπου 18% της συνολικής ετήσιας δαπάνης.
Επισημαίνεται ότι η συλλογή των στοιχείων από το IAB Hellas πραγματοποιείται σε ονομαστικές τιμές και δεν αντικατοπτρίζει εκπτώσεις ή άλλες συμφωνίες συνεργασίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.