Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Πετρελαιοκίνηση και στις μοτοσυκλέτες

Η Subaru έχει έναν κινητήρα diesel που είναι μικρότερος σε διαστάσεις από τον βενζινοκίνητο.Η Subaru έχει έναν κινητήρα diesel που είναι μικρότερος σε διαστάσεις από τον βενζινοκίνητο...
Ο Ian McElroy's, χτύπησε ξανά. Σκεφτόταν καιρό να δοκιμάσει κάτι σε έναν τομέα φαινομενικά ασυμβίβαστο. Τη δημιουργία μίας μοτοσυκλέτας με κινητήρα Diesel - κοινώς πετρελαιοκινητήρα. Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου του μοντέλου όμως το κενό έδειχνε να γεφυρώνεται πιο εύκολα.
 
«Η Subaru έχει έναν κινητήρα diesel που είναι μικρότερος σε διαστάσεις από τον βενζινοκίνητο, είναι δυνατός και ανθεκτικός, οπότε γιατί όχι;»
 
«Η προσαρμογή του κινητήρα στο πλαίσιο ήταν απλούστερη απ' ό,τι φανταζόμουν, θέλησα όμως να διαφοροποιήσω αυτή την εκδοχή του Kickboxer με νέο κοστούμι και περιφερειακά, άλλο ψαλίδι και διαφορετική διάταξη στο turbo».
 
Μετά από αυτά, για να ανεβάσει τον πήχη ακόμη περισσότερο, σκέφτηκε: «Με τόσο πληθωρική απόδοση από τον κινητήρα, γιατί να μην δώσω κίνηση και στους δύο τροχούς;»
 
 
Η «απλή» έκδοση διαθέτει ένα σχετικά ελαφρύ οπτικά φέρινγκ, ψυγείο κάτω από τη σέλα, intercooler σε κοινή θέα στο εμπρός μέρος της «μοτοσυκλέτας», φωτισμό με LED και υπερτροφοδοσία (turbo) τοποθετημένο κάτω από τον κινητήρα –δεν υπήρχε αλλού χώρος…
 
Στην έκδοση με κίνηση σε «όλους» τους τροχούς η κίνηση μεταφέρεται με δύο αλυσίδες όπου μεσολαβεί ένα είδος συμπλέκτη και συνεχίζει με το γρανάζι της τελικής (εμπρός μετάδοσης), ένα «ελεύθερο» γρανάζι και τον τελικό άξονα του τροχού με έναν κοινό σύνδεσμο U, για να στρίβει και ο τροχός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.