Η συνάντηση της υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Άννας Διαμαντοπούλου με την ΠΝΟ έληξε χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα κι έτσι το επιβατικό κοινό παραμένει στον «αέρα» ενόψει της 48ωρης απεργίας που έξει εξαγγελθεί για την Μεγάλη Τρίτη και την Μεγάλη Τετάρτη....
Στη συνάντηση πήραν μέρος ο υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης κ. Αν. Λοβέρδος ο οποίος αποχώρησε μετά τις 6 ενώ ο υπουργός Εργασίας κ. Γ. Κουτρουμάνης είχε αποχωρήσει λίγο πριν τις 6 το απόγευμα.
Κατά την έξοδό του από τη συνάντηση ο κ. Λοβέρδος ξεκαθάρισε ότι ο Οίκος Ναύτου θα μείνει στον ΕΟΠΥΥ. «Η ρύθμιση έγινε και δεν αλλάζει» είπε χαρακτηριστικά.
«Εάν η κυβέρνηση προχωρήσει στην απόσυρση των διατάξεων που μας αφορούν σε δυο νομοσχέδια του υπουργείου Ανάπτυξης τότε θα αποφασίσουμε την αναστολή των κινητοποιήσεων. Σε διαφορετική περίπτωση θα προχωρήσουμε στην 48ωρη απεργία την Μεγάλη Εβδομάδα» επεσήμαναν συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των ναυτεργατών μιλώντας στο «Βήμα» λίγο πριν την συνάντηση με την υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κυρία Αννα Διαμαντοπούλου.
Υπενθυμίζεται πως η υπουργός είχε αποστείλει την Τετάρτη επιστολή προς την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία στην οποία καλούσε τη συνδικαλιστική ηγεσία των ναυτεργατών να της καταθέσει εγγράφως τα σχετικά αιτήματά και τις προτεινόμενες λύσεις και παράλληλα τους ζητούσε συνάντηση για να τα συζητήσουν.
Οι ναυτεργάτες, μεταξύ άλλων, ζητούν την άμεση απόσυρση σχετικών διατάξεων σε δυο νομοσχέδια του υπουργείου Ανάπτυξης.
Ειδικότερα για το πρώτο που αφορά «Βελτίωση Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος - Νέα Εταιρική Μορφή – Σήματα – Μεσίτες Ακινήτων – Ρύθμιση Θεμάτων Ναυτιλίας, Λιμένων και Αλιείας και άλλες διατάξεις» όπως αναφέρουν από τις 30 Μαρτίου 2012 με εξαιρετικώς επείγον έγγραφό προς την υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας ζήτησαν «να αποσυρθεί η σχετική διάταξη του Σχεδίου Νόμου, με την οποία θα επιτρέπεται και σε πλοία υπό σημαίες ευκαιρίας να εκτελούν περιηγητικούς πλόες με αφετηρία και καταληκτικό σταθμό ελληνικό λιμένα, όπως δηλ. ισχύει και για πλοία υπό ελληνική σημαία ή άλλων κοινοτικών σημαιών».
Συμπληρώνουν ακόμη ότι με το δεύτερο «Κανονισμός Ασφάλισης ΙΚΑ-ΤΕΑΜ και λοιπές διατάξεις» ο Οίκος Ναύτου παύει να λειτουργεί με τη γνωστή μορφή που λειτουργούσε μέχρι σήμερα «και διχοτομείται με υπαγωγή μέρους αυτού στον νεοιδρυθέντα ΕΟΠΥΥ, με αποτέλεσμα την υποβάθμιση της παρεχομένης προς τους ναυτεργάτες και τις οικογένειές τους, εν ενεργεία και συνταξιούχους, ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και την κατάταλαιπώρησή τους. Απαίτηση της διοίκησης της ΠΝΟ είναι η απόσυρση και αυτού του Σχεδίου Νόμου».
Μετά τη συνάντηση με την υπουργό θα συνεδριάσει η εκτελεστική επιτροπή της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας προκειμένου να αποφασίσει με βάση όσα τους πει εάν θα προχωρήσουν ή όχι στις κινητοποιήσεις η εξαγγελία των οποίων προκάλεσε αντιδράσεις.
Το πρωί συνεδρίασε το συμβούλιο της ΠΝΟ το οποίο αποφάσισε να μη προχωρήσει τελικά σε αλλαγή του καταστατικού της συνομοσπονδίας, ενώ συζητήθηκε σε κλίμα έντασης και το θέμα της 48ωρης απεργιακής κινητοποίησης.
Ο γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας Γιάννης Χαλάς, σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ, τόνισε ότι η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης θα πρέπει να αποσύρει τη διάταξη για την άρση του καμποτάζ στην κρουαζιέρα και την ένταξη του Οίκου Ναύτου στον ΕΟΠΥΥ.
Όσον αφορά στα άλλα θέματα που θέτουν οι ναυτεργάτες, ο κ.Χαλάς δήλωσε ότι θα πρέπει να είναι τέτοια η θέση της κυβέρνησης, που να ανταποκρίνεται στα αιτήματα των εργαζομένων ναυτικών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.