Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Ράλι Ακρόπολις: Προέλαση Λεμπ

Ο Σεμπάστιαν Λόεμπ έχει πάρει φόρα και χτίζει τις βάσεις για τη νίκη αφού αύξησε ακόμη περισσότερο τη διαφορά του από τον δεύτερο στη γενική κατάταξη Λάτβαλα μετά το τέλος της έκτη ειδικής διαδρομής του 58ου Ράλι Ακρόπολις, το Δροσοχώρι 1, μήκους 22 χλμ....



Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής με τον αέρα του πρωτοπόρου κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο και να κερδίσει έτσι την πρώτη ειδική διαδρομή στον αγώνα. Με αυτό τον τρόπο διεύρυνε την χρονική του απόσταση από τον Λάτβαλα στα 10,1 δευτερόλεπτα. Ο Φινλανδός «παιδεύεται» στην κυριολεξία με τη λάσπη και το μαλακό χώμα, αφού όπως τόνισε σε αυτή την περίπτωση δεν του αρέσει καθόλου πως συμπεριφέρεται το Fiesta WRC και αυτό έχει να κάνει με το στήσιμο του αυτοκινήτου.

Η λάσπη έχει δυσκολέψει όλους τους οδηγούς αφού τα επίπεδα πρόσφυσης είναι πολύ χαμηλά. «Είναι πραγματικά πολύ επικίνδυνα, με πολύ λάσπη και εμείς έχουμε τη σκληρή γόμα, επομένως η πρόσφυση δεν είναι καλή. Είχα όμως μία καλή ειδική και δεν έκανα λάθη παρά τα λασπωμένα σημεία», δήλωσε μετά το τέλος της ειδική ο Σεμπάστιαν Λόεμπ.

Τον δεύτερο καλύτερο χρόνο στο Δροσοχώρι 1 πέτυχε ένα ακόμη Citroen DS3 WRC, όχι όμως του Χίρβονεν, αλλά του Τιερί Νουβίλ που παραμένει στην όγδοη θέση της γενικής αλλά μάζεψε τη διαφορά του από τον έβδομο Τανάκ στα 8,9 δευτ. από 17, δευτ. Ο νεαρός Βέλγος οδηγός επιβραβεύτηκε, όπως δείχνει το αποτέλεσμα, για την επιλογή του να δοκιμάσει και τη μαλακή γόμα σε συνδυασμό ελαστικών.

Μεγάλος άτυχος της ειδικής ήταν ο Πέτερ Σόλμπεργκ καθώς χτύπησε σε ένα βράχο στο κέντρο του Ford Fiesta WRC ενώ στη συνέχεια κλάταρε και το πίσω αριστερό ελαστικό. Ο Νορβηγός εκφράζει φόβους ότι το περιστατικό αυτό ίσως έχει αντίκτυπο στη συνέχεια της προσπάθειά του αφού θεωρεί ότι ενδεχομένως να έχει προκαλέσει ζημιές στη μετάδοση του αυτοκινήτου.

Την ατυχία του Σόλμπεργκ εκμεταλλεύτηκε ο Μίκο Χίρβονεν που τερμάτισε τέταρτος στην ειδική Δροσοχώρι 1 και ανέβηκε πλέον στην τρίτη θέση της γενικής με 1,8 δευτ. διαφορά από τον αντίπαλό του. Ούτε όμως και αυτός φάνηκε ευχαριστημένος από την απόδοσή του, θεωρώντας ότι για αυτό ίσως να ευθύνεται η λάθος επιλογή ελαστικών. Παράλληλα, δεν φαίνεται ευχαριστημένος με την τρίτη θέση αφού όπως δήλωσε μετά το τέλος της ειδικής ελπίζει να παραμείνει στο παιχνίδι διεκδίκησης της νίκης. Μέχρι στιγμής πάντως υπολείπεται του πρωτοπόρου Λόεμπ 15 δευτ.

Ο Μαντς Οστμπεργκ συνεχίζει το κυνήγι του Ευγκένι Νόβικοφ για την κατάκτηση της πέμπτης θέσης. Και στο Δροσοχώρι 1 ο Νορβηγός οδηγός της Adapta ήταν ταχύτερος του Ρώσου, κατεβάζοντας τη μεταξύ τους διαφορά στα πέντε δευτερόλεπτα. Εξακολουθεί ωστόσο να μην είναι ευχαριστημένος με το Fiesta WRC παρά τις όποιες αλλαγές έγιναν και δηλώνει ότι το αυτοκίνητο είναι διαφορετικό.

Ο ένατος της γενικής Μάρτιν Πρόκοπ έμεινε αρκετά πίσω σε αυτή την ειδική τερματίζοντας δωδέκατος. Αιτία ήταν όπως παραδέχθηκε η λάθος επιλογή ελαστικών (είχε τη σκληρή γόμα), θεωρώντας ότι η μαλακή γόμα ήταν ιδανικότερη αφού ο ίδιος πλαγιολίσθαινε συνεχώς. Ο Τσέχος έμεινε πολύ πίσω από τον όγδοο στην γενική Νουβίλ (1:01.8) ενώ κινδυνεύει και από τον Σεμπαστιέν Oζιέ με το Skoda S2000 που μείωσε τη μεταξύ τους διαφορά στα 13 δευτερόλεπτα.

πηγή: Ναυτεμπορική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.