Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

"Ξέρεις τι είναι να βλέπεις στον ύπνο σου τον Άδωνι Γεωργιάδη;"


"Ξέρεις τι είναι να βλέπεις στον ύπνο σου τον Άδωνι Γεωργιάδη;" Ο Γιώργος Παπαδάκης έχει βαρεθεί πια τους πολιτικούς! Xαρακτηριστικά είπε στη συνάδελφο του Ντόρα Κουτροκόη «πάμε για εκλογές το έχεις πάρει χαμπάρι; δεν μπορώ, τα νεύρα μου! Με συγχωρείς, αλλά έχω δει τον Παπαδημούλη και τη Δούρου περισσότερο από  τη γυναίκα μου! Δεν μπορώ άλλο. Ήταν εδώ ο Χαϊκάλης και έλεγε έχεις τίποτα μαζί μου; Δεν έχω κάτι, αλλά δε μπορώ να σας βλέπω»!!...


Και πρόσθεσε «βλέπεις στον ύπνο σου τον Αργύρη Ντινόπουλο! Ξέρεις τι είναι να βλέπεις στον ύπνο σου τον Άδωνι Γεωργιάδη; Πετάγεσαι στον ύπνο σου! Είπα στη γιατρό πειράζει που παίρνω τα χάπια 3-3; όχι όχι θα πάθεις τίποτα αγόρι μου μου λέει. Βρείτε τα σας παρακαλώ πάρα πολύ. Να χαρείτε»!!

Και με τόνο απόγνωσης συνέχισε λέγοντας «ψαχτείτε μεταξύ σας βρε παιδιά να δείτε τι ψηφίσατε… Μερικοί στην παρέα λένε ψέματα για αυτό που ψήφισαν για να ρίξουν καμία γκομενίτσα. Δεν τα αφήνετε αυτά; Κινδυνεύει η πατρις»!

Στη συνέχεια της εκπομπής, ο Γιώργος Παπαδάκης ξαναείπε πως «πότε πήγε 12 Ιουνίου; ‘Έχουν μείνει 17μέρες για να τελειώσει η τηλεοπτική σεζόν, ελληνικού λαού θέλοντος γιατί αν πάμε πάλι για εκλογές.. Ρε παιδιά εγώ δεν θα κάτσω με συγχωρείτε, αλλά μου είπε ο γιατρός 3η εκλογική περίοδος δε γίνεται. Μου έχει ταράξει το νευρικό σύστημα..Έχω αρχίσει και μου αρέσει ο Αδωνις..ξέρεις τον βλέπω λίγο περίεργα, τι θα κάνεις το βράδυ, πάμε να φάμε και τέτοια..ε λέμε και καμία πλάκα να περάσει η ώρα»..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.