H Porsche προβληματίζεται αν θα πρέπει να προσθέσει στη
γκάμα της ένα δεύτερο supercar, καθώς και μία πρόταση στην κατηγορία των
Mercedes E-Class και BMW 5 σύμφωνα με το autotriti.gr.
Όπως αναφέρουν πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει από τα κεντρικά της εταιρίας, στη Στουτγάρδη, έντονος είναι ο προβληματισμός για το αν θα πρέπει η εταιρία να επεκτείνει τη γκάμα της, με δύο νέες προτάσεις. Η πρώτη αφορά το πρόγραμμα 960, ένα supercar με κινητήρα V8 biturbo και ισχύ άνω των 600 ίππων, στοχεύοντας στο κοινό των Ferrari και Lamborghini. Η δεύτερη αφορά ένα πιο γήινο μοντέλο που θα τοποθετείται προϊοντικά κάτω από την Panamera και θα στοχεύει στην κατηγορία των Mercedes E-Class και BMW 5.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα μοντέλα αυτά, εάν τελικά πάρουν το πράσινο φως της παραγωγής, θα καλύψουν τις θέσεις οκτώ και εννιά, στη γκάμα της Porsche. Αυτό καθώς πέρα από την αϊθάλη 911, τις Boxter/ Cayman, την Cayenne και την Panamera, το Σεπτέμβριο του 2013 ξεκινάει η παραγωγή της 918, αντικαταστάτη της Carrera GT, που λογίζεται ως έκτη στη λίστα. Τη θέση επτά φιλοδοξεί να πάρει το Macan, ένα κόμπακτ SUV που θα κυκλοφορήσει το 2014. Όσο για το μικρό roadster του προγράμματος 551, που απασχολεί κατά καιρούς τα μέσα δημοσιότητας, δεν πρόκειται να προχωρήσει, τουλάχιστον όχι μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Όπως αναφέρουν πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει από τα κεντρικά της εταιρίας, στη Στουτγάρδη, έντονος είναι ο προβληματισμός για το αν θα πρέπει η εταιρία να επεκτείνει τη γκάμα της, με δύο νέες προτάσεις. Η πρώτη αφορά το πρόγραμμα 960, ένα supercar με κινητήρα V8 biturbo και ισχύ άνω των 600 ίππων, στοχεύοντας στο κοινό των Ferrari και Lamborghini. Η δεύτερη αφορά ένα πιο γήινο μοντέλο που θα τοποθετείται προϊοντικά κάτω από την Panamera και θα στοχεύει στην κατηγορία των Mercedes E-Class και BMW 5.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα μοντέλα αυτά, εάν τελικά πάρουν το πράσινο φως της παραγωγής, θα καλύψουν τις θέσεις οκτώ και εννιά, στη γκάμα της Porsche. Αυτό καθώς πέρα από την αϊθάλη 911, τις Boxter/ Cayman, την Cayenne και την Panamera, το Σεπτέμβριο του 2013 ξεκινάει η παραγωγή της 918, αντικαταστάτη της Carrera GT, που λογίζεται ως έκτη στη λίστα. Τη θέση επτά φιλοδοξεί να πάρει το Macan, ένα κόμπακτ SUV που θα κυκλοφορήσει το 2014. Όσο για το μικρό roadster του προγράμματος 551, που απασχολεί κατά καιρούς τα μέσα δημοσιότητας, δεν πρόκειται να προχωρήσει, τουλάχιστον όχι μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.