Μπορεί τα χρέη της Ελλάδας να την έχουν την υποχρεώσει να εξαρτάται από την ευρωπαϊκή και κυρίως από τη γερμανική βοήθεια, τα πράγματα όμως είναι εντελώς διαφορετικά στον τομέα της ναυτιλίας, με τους Ελληνες εφοπλιστές να δίνουν σωσίβιο στους Γερμανούς...
Όπως αναφέρουν τα Νέα οι Έλληνες εφοπλιστές δαπάνησαν πάνω από 2 δισεκατομμύρια δολάρια για την απόκτηση μεταχειρισμένων πλοίων κατά τη διάρκεια των πρώτων επτά μηνών του 2012, αγοράζοντας από τη δευτερογενή αγορά 111 ποντοπόρα πλοία, σημειώνοντας έτσι παγκόσμιο ρεκόρ στην αγορά αυτού του είδους.
Την ίδια ώρα, μαύρα είναι τα μαντάτα για την Γερμανία, αφού περισσότερα από 100 γερμανικά funds που επενδύουν στην ποντοπόρο ναυτιλία έχουν πτωχεύσει, ενώ άλλα 800 γερμανικά αντίστοιχα funds απειλούνται με λουκέτο λόγω της βαθιάς κρίσης που πλήττει ειδικά την κατηγορία των πλοίων κοντέινερ.
Υπενθυμίζεται πως οι Γερμανοί εφοπλιστές που μέχρι τώρα κατέχουν την πρώτη θέση της παγκοσμίως αγοράς. ελέγχοντας το 40% στην ποντοπόρο ναυτιλία έχουν πτωχεύσει, επειδή μπήκε τέλος στη χρηματοδότηση, κινδυνεύουν να χάσουν την πρωτιά από τους Έλληνες, οι οποίοι όχι μόνο διαθέτουν επαρκή ρευστότητα αλλά και άριστη πιστοληπτική ικανότητα σε σημείο που να μπορούν να παίρνουν δάνεια από τράπεζες μέχρι και το 100% της αξίας του πλοίου.
Μέχρι στιγμής έχουν γίνει αρκετές ελληνογερμανικές συμφωνία, ενώ πολλά παζάρια είναι ακόμα σε εξέλιξη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Allied Shipbroking Inc, οι Έλληνες εφοπλιστές προηγούνται μακράν των υπολοίπων τόσο σε ποσά που κατέβαλαν, όσο και σε αριθμό πλοίων. Δεύτεροι στη λίστα είναι οι Κινέζοι με 565 εκατομμύρια δολάρια και 62 πλοία, ενώ ακολουθούν οι Νορβηγοί και πολύ πίσω βρίσκονται οι Γερμανοί.
Υπογραμμίζεται ότι στα μεγέθη αυτά δεν περιλαμβάνονται τα ποσά που θα δοθούν μέχρι το τέλος του 2012 σε παραγγελίες νεότευκτων πλοίων, η συνολική αξία των οποίων για τους Ελληνες υπερβαίνει τα 6 δισ. δολάρια.
πηγή
Όπως αναφέρουν τα Νέα οι Έλληνες εφοπλιστές δαπάνησαν πάνω από 2 δισεκατομμύρια δολάρια για την απόκτηση μεταχειρισμένων πλοίων κατά τη διάρκεια των πρώτων επτά μηνών του 2012, αγοράζοντας από τη δευτερογενή αγορά 111 ποντοπόρα πλοία, σημειώνοντας έτσι παγκόσμιο ρεκόρ στην αγορά αυτού του είδους.
Την ίδια ώρα, μαύρα είναι τα μαντάτα για την Γερμανία, αφού περισσότερα από 100 γερμανικά funds που επενδύουν στην ποντοπόρο ναυτιλία έχουν πτωχεύσει, ενώ άλλα 800 γερμανικά αντίστοιχα funds απειλούνται με λουκέτο λόγω της βαθιάς κρίσης που πλήττει ειδικά την κατηγορία των πλοίων κοντέινερ.
Υπενθυμίζεται πως οι Γερμανοί εφοπλιστές που μέχρι τώρα κατέχουν την πρώτη θέση της παγκοσμίως αγοράς. ελέγχοντας το 40% στην ποντοπόρο ναυτιλία έχουν πτωχεύσει, επειδή μπήκε τέλος στη χρηματοδότηση, κινδυνεύουν να χάσουν την πρωτιά από τους Έλληνες, οι οποίοι όχι μόνο διαθέτουν επαρκή ρευστότητα αλλά και άριστη πιστοληπτική ικανότητα σε σημείο που να μπορούν να παίρνουν δάνεια από τράπεζες μέχρι και το 100% της αξίας του πλοίου.
Μέχρι στιγμής έχουν γίνει αρκετές ελληνογερμανικές συμφωνία, ενώ πολλά παζάρια είναι ακόμα σε εξέλιξη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Allied Shipbroking Inc, οι Έλληνες εφοπλιστές προηγούνται μακράν των υπολοίπων τόσο σε ποσά που κατέβαλαν, όσο και σε αριθμό πλοίων. Δεύτεροι στη λίστα είναι οι Κινέζοι με 565 εκατομμύρια δολάρια και 62 πλοία, ενώ ακολουθούν οι Νορβηγοί και πολύ πίσω βρίσκονται οι Γερμανοί.
Υπογραμμίζεται ότι στα μεγέθη αυτά δεν περιλαμβάνονται τα ποσά που θα δοθούν μέχρι το τέλος του 2012 σε παραγγελίες νεότευκτων πλοίων, η συνολική αξία των οποίων για τους Ελληνες υπερβαίνει τα 6 δισ. δολάρια.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.