Τέσσερις εβδομάδες κινητοποιήσεων έχουν συμπληρώσει οι
εργαζόμενοι στο Μετρό Θεσσαλονίκης, διεκδικώντας την αλλαγή των
συμβάσεων των 30 επαναπροσληφθέντων με την εθνική συλλογική σύμβαση
εργασίας. Οι πρώην εργαζόμενοι στο έργο επαναπροσλήφθηκαν για είκοσι
ημέρες για να δουλέψουν μαζί με άλλους 360 συναδέλφους τους
εργατοτεχνίτες, οι οποίοι αμείβονται με την υψηλότερη κλαδική,
οικοδομική σύμβαση....
Οι εργαζόμενοι χαρακτήρισαν "ατυχέστατη επιλογή" να εφαρμοστεί "το γράμμα της διάταξης για τα εργασιακά" στο έργο. Οι εργαζόμενοι υποστηρίζουν ότι οι νέες συμβάσεις υπαγορεύτηκαν με "διπλή εντολή" της Αττικό Μετρό στην κοινοπραξία. Καταλογίζουν σκοπιμότητα στην εταιρεία και της αποδίδουν ως στόχο τη γενίκευση της "αδικαιολόγητης πρακτικής".
Οι εργαζόμενοι θεωρούν ότι δεν υπάρχει θέμα ανταγωνιστικότητας και ότι "τα χρήματα των εργαζομένων και το εργολαβικό κέρδος είναι προϋπολογισμένα". Σημείωσαν ότι οι εργαζόμενοι δεν ευθύνονται για "τις αστοχίες της χρυσοπληρωμένης και κακής μελέτης, που θα επιβαρύνει με πολλά εκατομμύρια τον προϋπολογισμό του έργου, ούτε και οι απεργίες για τις καθυστερήσεις" και απέδωσαν την ευθύνη στην "έλλειψη ρευστότητας προς την κοινοπραξία". "Με το καλύτερο σενάριο, εάν όλα λυθούν, το έργο θα έχει κατασκευαστεί το 2018 και θα λειτουργήσει το 2019", εκτιμούν οι εργαζόμενοι.
"Το έργο χρειάζεται εργασιακή ειρήνη. Με 460 ευρώ καθαρά κανείς δε μπορεί εργαζόμενος, ούτε να δουλέψει, ούτε να ζήσει", δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων στο Μετρό Θεσσαλονίκης, Χάρης Κυπριανίδης, σε συνέντευξη Τύπου του σωματείου εργαζομένων, στο εργοτάξιο του νέου σιδηροδρομικού σταθμού.
Οι εργαζόμενοι χαρακτήρισαν "ατυχέστατη επιλογή" να εφαρμοστεί "το γράμμα της διάταξης για τα εργασιακά" στο έργο. Οι εργαζόμενοι υποστηρίζουν ότι οι νέες συμβάσεις υπαγορεύτηκαν με "διπλή εντολή" της Αττικό Μετρό στην κοινοπραξία. Καταλογίζουν σκοπιμότητα στην εταιρεία και της αποδίδουν ως στόχο τη γενίκευση της "αδικαιολόγητης πρακτικής".
Οι εργαζόμενοι θεωρούν ότι δεν υπάρχει θέμα ανταγωνιστικότητας και ότι "τα χρήματα των εργαζομένων και το εργολαβικό κέρδος είναι προϋπολογισμένα". Σημείωσαν ότι οι εργαζόμενοι δεν ευθύνονται για "τις αστοχίες της χρυσοπληρωμένης και κακής μελέτης, που θα επιβαρύνει με πολλά εκατομμύρια τον προϋπολογισμό του έργου, ούτε και οι απεργίες για τις καθυστερήσεις" και απέδωσαν την ευθύνη στην "έλλειψη ρευστότητας προς την κοινοπραξία". "Με το καλύτερο σενάριο, εάν όλα λυθούν, το έργο θα έχει κατασκευαστεί το 2018 και θα λειτουργήσει το 2019", εκτιμούν οι εργαζόμενοι.
"Το έργο χρειάζεται εργασιακή ειρήνη. Με 460 ευρώ καθαρά κανείς δε μπορεί εργαζόμενος, ούτε να δουλέψει, ούτε να ζήσει", δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων στο Μετρό Θεσσαλονίκης, Χάρης Κυπριανίδης, σε συνέντευξη Τύπου του σωματείου εργαζομένων, στο εργοτάξιο του νέου σιδηροδρομικού σταθμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.