Στα μέσα της δεκαετίας του 90', μεσουρανούσε στο καλλιτεχνικο στερέωμα και σαγήνευε τον ανδρικό πληθυσμό με το αισθησιακό της βλέμμα και τις αποκαλυπτικές φωτογραφήσεις, για τις οποίες δέχθηκε πλήθος επικρίσεων...
Έκτοτε, όμως, άλλαξαν πολλά. Η Άντζελα Γκέρεκου άφησε πίσω της την υποκριτική για να αφιερωθεί εξ ολοκλήρου στις πολιτικές της φιλοδοξίες, έγινε κυρία Βοσκοπούλου και αντικατέστησε τα καυτά φορέματα με κλασικά ταγιέρ και σακάκια. Το βράδυ της περασμένης Τετάρτης, η κερκυραία πολιτικός πρόσθεσε ακόμη έναν τίτλο στο πλούσιο βιογραφικό της, εκείνο της ανεξάρτητης βουλευτού. Η απόφασή της να διαφοροποιηθεί από την κομματική γραμμή της Ιπποκράτους και να δηλώσει «παρών» στην κρίσιμη ψηφοφορία για τα νέα μέτρα αποτέλεσε, κατά γενική ομολογία, μία από τις εκπλήξεις της βραδιάς και είχε ως απόρροια την διαγραφή της από το ΠΑΣΟΚ.
Από την θεατρική σκηνή... στα σκαλιά της Εκκλησίας
Γεννήθηκε στις 15 Απριλίου 1959 στην Κέρκυρα. Aν και ήταν απόφοιτη της Αρχιτεκτονικής Σχολής του πανεπιστημίου Ρώμης, σε μικρή ηλικία ανακαλύπτει το πάθος της για την υποκριτική και σπουδάζει στην Ακαδημία Θεατρικών Σπουδών του Λονδίνου και στο εργαστήρι Δημοσιογραφίας της ΕΡΤ. Ως ηθοποιός, μαθήτευσε στην ομάδα του ιταλού σκηνοθέτη Φεντερίκο Φελλίνι, και πρωταγωνίστησε στην ελληνοβρετανική παραγωγή «Το κορίτσι της Μάνης», η οποία παρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ των Καννών. Ταυτόχρονα, συνεργάστηκε με πολλούς έλληνες σκηνοθέτες σε ταινίες και σειρές, στις οποίες υποδυόταν συνήθως «το μήλον της έριδος». Για αρκετά χρόνια, τραβούσε σαν μαγνήτης τα φλας των φωτογράφων και πρωταγωνίστηκε στις σελίδες των ανδρικών περιοδικών, αποκτώντας φανατικούς θαυμαστές αλλά και αντίστοιχους επικριτές. Η επιλογή της, μάλιστα, να συμμετέχει σε φωτογράφιση που παρέπεμπε σε εικόνα της Παναγίας, προκάλεσε πλήθος αντιδράσεων, κυρίως από εκκλησιαστικές οργανώσεις και κατέρριψε τον «μύθο της επίγειας θεάς», που αρκετοί είχαν βιαστεί να της προσδώσουν. Ο μεγάλος έρωτας έρχεται στη ζωή της όταν γνωρίζει από κοντά τον γόη, τότε, του ελληνικού πενταγράμμου, Τόλη Βοσκόπουλο. Όσοι τους γνωριζουν καλά, κάνουν λόγο για μία θυελλώδη σχέση που δεν θα μπορούσε παρά να οδηγήσει στα σκαλιά της Εκκλησίας. Έτσι και έγινε. Στις 2 Αυγούστου 1996, το ζευγάρι παντρεύεται στην γενέτειρα της νύφης, την Κέρκυρα, οι ντόπιοι μιλούν για έναν γάμο που άφησε ιστορία και η γέννηση της μοναχοκόρης τους, Μαρίας, πέντε χρόνια αργότερα, έρχεται να επισφραγίσει τον έρωτά τους. Αξέχαστη έχει μείνει η κοινή εμφάνιση του ζευγαριού στην σκηνή να τραγουδά το «Αυτοκολλητάκι μου» αλλά και το τραγούδι -αφιέρωση του Τόλη Βοσκόπουλου στην αγαπημένη του, «Γαλανομάτα μάγισσα».
Το βάπτισμα του πυρός στην πολιτική και η απότομη «προσγείωση»
Μετά τον γάμο της, η Άντζελα Γκέρεκου μεταμορφώνεται ως προς τις στυλιστικές της επιλογές, αλλά και ως προς τις επαγγελματικές της αναζητήσεις. Οι καταβολές από το οικογενειακό της περιβάλλον, που είχε έντονη συνδικαλιστική δράση στην Κέρκυρα, την οδηγούν το 2004 να θέσει για πρώτη φορά υποψηφιότητα στις βουλευτικές εκλογές και οι Κερκυραίοι την τιμούν με την ψήφο τους, δίνοντας της την πολυπόθητη έδρα του ΠΑΣΟΚ στο νομό.
Το 2009, ο Γιώργος Παπανδρέου αναλαμβάνει την προεδρία του ΠΑΣΟΚ και επιλέγει την όμορφη βουλευτή για μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου, γεγονός που προκάλεσε πολλές φορές πικρόχολα σχόλια από τα παραδοσιακά στελέχη της Ιπποκράτους. Λίγους μήνες αργότερα,μάλιστα, η απόφαση του νεοεκλεγέντα, τότε, πρωθυπουργού να την τοποθετήσει υφυπουργό Πολιτισμού προκάλεσε, αν μη τι άλλο, έκπληξη και δυσαρέστησε ιδιαίτερα παλιότερους βουλευτές του κόμματος, που σε πηγαδάκια, σχολίαζαν πως η κυρία Γκερέκου θα έπρεπε να δοκιμαστεί περισσότερο στην πολιτική σκηνή πριν γίνει μέλος του υπουργικού συμβουλίου. Στις 17 Μαΐου 2010, το δημοσίευμα εφημερίδας σύμφωνα με το οποίο ο Τόλης Βοσκόπουλος χρωστούσε στην ΔΟΥ Αθηνών περίπου 5,5 εκατομμύρια ευρώ καθώς δεν είχε πληρώσει φόρο εισοδήματος από το 1993, φέρνει και πάλι την κερκυραία πολιτικό στο επίκεντρο της δημοσιότητας. Η ίδια αποφασίζει να παραιτηθεί απο υφυπουργός επικαλούμενη λόγους ευθιξίας και αποσύρεται από το πολιτικό γίγεσθαι, δίνοντας ωστόσο το παρών στις συνεδριάσεις της Βουλής. Η περιπέτεια του Τόλη Βοσκόπουλου με την εφορία πυροδότησε, παράλληλα, και φήμες για χωρισμού του ζευγαριού, με την Άντζελα Γκερέκου να δηλώνει κατηγορηματικά: «Στηρίζω τον άνδρα, στηρίζω την οικογένειά μου».
Το αντάρτικο στα μέτρα και η «ηρωική» έξοδος από το ΠΑΣΟΚ
Αν και η γοητευτική βουλευτής είχε εξαρχής εκφράσει την αντίθεσή της στις τροποποιήσεις που περιελάμβανε το νέο πακέτο για τους ξεναγούς, κανείς δεν είχε προβλέψει πως η Άντζελα Γκερέκου δεν θα ακολουθήσει τελικά την κομματική γραμμή του Ευάγγελου Βενιζέλου, δηλώνοντας «παρών» στα νέα μέτρα. Η απάντηση της Ιπποκράτους για διαγραφή των «ανταρτών» ήταν ακαριαία, ενώ η ανεξάρτητη, πλέον, βουλευτής, με μια λιτή ανακοίνωση εξήγησε τους λόγους που την οδήγησαν στην καταψήφιση των μέτρων. Παράλληλα, έδωσε το στίγμα των επόμενων κινήσεων της, καθώς όπως δήλωσε, «θα συνεχίσει να δίνει μάχη για το συμφέρον των πολιτών». Αν και έχει μείνει χωρίς κομματική στέγη, δεν φαίνεται διατεθειμμένη να εγκαταλείψει τα βουλευτικά έδρανα, ελπίζοντας, όπως ανέφερε εξάλλου, στη δημιουργία ενός κεντροαριστερού σχηματισμού που να την εκφράζει. Άλλωστε, αν η Άντζελα Γκερέκου έχει μάθει κάτι από την εμπειρία της μέχρι τώρα είναι πως «μετά από μια μεγάλη μπόρα, εμφανίζεται πάντα το ουράνιο τόξο».
αφιέρωμα: Γωγώ Κυριαζή/newpost.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.