Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Το στοίχημα των αυτοκινητόδρομων που έχουν "παγώσει


Ταξίδι στις Βρυξέλλες του υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Κωστή Χατζηδάκη, όπου την Τρίτη και την Τετάρτη θα έχει σειρά επαφών με...

Επιτρόπους της Ε.Ε για θέματα της αρμοδιότητας τους. Σε όλες τις συναντήσεις θα συζητηθεί το θέμα της επανεκκίνησης των αυτοκινητοδρόμων.

Αναλυτικά, αύριο Τρίτη θα συναντηθεί με τον κ. Μισέλ Μπαρνιέ, Επίτροπο για την Εσωτερική Αγορά και τις Υπηρεσίες. Μεθαύριο Τετάρτη ο κ. Χατζηδάκης θα συναντηθεί με τον Αντιπρόεδρο της Ε.Ε. και Επίτροπο Ανταγωνισμού κ. Χοακίν Αλμούνια, με τον Επίτροπο για την Περιφερειακή Πολιτική Γιοχάνες Χαν και με τον Αντιπρόεδρο της Ε.Ε. και Επίτροπο για τις Μεταφορές Σιίμ Καλας.

Στόχος του υπουργείου είναι να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα που έχει ανακοινωθεί, σύμφωνα με το οποίο «οι μπουλντόζες στα έργα θα ξεκινήσουν τον ερχόμενο Απρίλιο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.