
Έρευνα για εργαζόμενους του Μετρό που απεργούσαν τις προηγούμενες ημέρες, άλλα την ίδια ώρα πληρώνονταν κανονικά σαν να δούλευαν, προανήγγειλε ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Κωστής Χατζηδάκης, αναφερόμενος στη σχετική πρωινή αποκάλυψη του protothema.gr...
Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε ο υπουργός η συμμετοχή στις απεργίες κυμαίνεται σε χαμηλά ποσοστά. Όπως ανέφερε ο κ. Χατζηδάκης, στις 17 Ιανουαρίου το ποσοστό των εργαζομένων που απήργησαν στο Μετρό ανήλθε στο 33% ενώ την επόμενη μέρα που απεργούσαν όλα τα μέσα των αστικών συγκοινωνιών, συμμετείχε το 48% των εργαζόμενων στο μετρό, το 44% των εργαζόμενων του ΗΣΑΠ και μόλις το 4% των εργαζόμενων στο τραμ.
Σύμφωνα με τον κ. Χατζηδάκη ακόμη χαμηλότερα ήταν τα ποσοστά των εργαζόμενων στο μετρό που απήργησαν στις 19 και 20 Ιανουαρίου τα οποία και ανήλθαν σε 16% και σε 14% αντίστοιχα. Ο υπουργός Ανάπτυξης επανέλαβε ότι δεν μπορεί να γίνει καμιά εξαίρεση από την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου, χαρακτηρίζοντας απαράδεκτες τις κινητοποιήσεις των συνδικάτων των εργαζόμενων στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Ο κ. Χατζηδάκης άφησε όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά, ακόμα και αυτό της επίταξης, για τις κινητοποιήσεις στα μέσα σταθερής τροχιάς κάνοντας λόγο για «απεργία μαϊμού» η οποία δεν μπορεί να γίνει ανεκτή από την κυβέρνηση.
Όπως είπε ο υπουργός Ανάπτυξης, η πλειοψηφία των εργαζομένων πληρώνονται ενώ απεργούν, ενώ κατήγγειλε ότι «μετέρχονται διάφορες μεθόδους όπως η λήψη αδειών, ενώ γίνονται» όπως ανέφερε, «παρεμβάσεις στο κέντρο ελέγχου».
Υπενθυμίζεται ότι σήμερα το βράδυ αναμένεται η απόφαση της Δικαιοσύνης στην οποία προσέφυγε η διοίκηση των συγκοινωνιών σταθερής τροχιάς, ζητώντας να κριθούν παράνομες και καταχρηστικές οι απεργίες. Όπως είπε ο υπουργός, «υπάρχουν όρια και όροι στην απεργία τα οποία φοβάμαι ότι έχουν καταπατηθεί».
«Γνωρίζουμε ποιοι μαϊμουδίζουν και πού βρίσκονται» απαντούν οι εργαζόμενοι στο μετρό
«Απαντάμε στον υπουργό ότι οι μαϊμουδιές, για τις οποίες μίλησε, δεν αφορούν τους εργαζομένους. Γνωρίζουμε ποιοι μαϊμουδίζουν και πού βρίσκονται», σχολιάζουν οι απεργοί του μετρό με αφορμή τη δήλωση του Κωστή Χατζηδάκη.
Όσον αφορά την προσφυγή της ΣΤΑΣΥ στη δικαιοσύνη, τα σωματεία ΣΕΛΜΑ (εργαζομένων λειτουργίας μετρό) και ΣΗΑΜ (ηλεκτροδηγών) υποστηρίζουν ότι το αίτημά τους να μη περικοπούν οι αποδοχές τους είναι καθ’ όλα νόμιμο, «όπως και κάθε άλλου εργαζομένου»



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.