Συνέχισαν να αποζημιώνονται στο ακέραιο οι εργολάβοι που εμπλέκονται στα Δημόσια έργα, μολονότι μάλιστα τα έργα των αυτοκινητοδρόμων κατέρρευσαν και είναι παγωμένα...
για δύο χρόνια λόγω παύσης χρηματοδότησης.
Από την επεξεργασία των στοιχείων για τις συμβάσεις παραχώρησης που κατέθεσε τις προηγούμενες μέρες στη βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης Σταύρος Καλογιάννης απαντώντας σε ερώτηση 29 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, προκύπτει ότι σε τουλάχιστον δύο έργα την Ολυμπία Οδό (Κορίνθου-Πατρών) αλλά και το Μορέα (Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα) το ελληνικό δημόσιο επιβαρύνθηκε με περίπου 160 εκ. ευρώ «αέρα» λόγω καθυστερήσεων στην έναρξη παραχώρησης.
Μόνο για την Ολυμπία Οδό, η αποζημίωση για δαπάνες και έξοδα λόγω των καθυστερήσεων αυτών ανήλθε σε 91 εκ. ευρώ από τα οποία μέχρι τις 31 Οκτωβρίου του 2012 είχαν πληρωθεί 74,8 εκ. ευρώ. Αντίστοιχη δαπάνη συνολικού ύψους 68,4 εκ. ευρώ κατέβαλλε το δημόσιο και για το «Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα», από τα οποία μέχρι το προαναφερόμενο διάστημα είχαν πληρωθεί 58,26 εκ ευρώ.
Στα έργα θα πρέπει να προστεθούν και συμπληρωματικές εργασίες που προέκυψαν στο στάδιο της κατασκευής που για την Ολυμπία Οδό έφτασαν τα 12 εκ. ευρώ (αλλαγή χάραξης λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων), 13 εκ. ευρώ στον Μορέα και φυσικά η συμπληρωματική σύμβαση μαμούθ των 168 εκ. ευρώ που υπογράφτηκε στο Μαλιακός Κλειδί για την κατασκευή της λωρίδας έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ) στις σήραγγες Τ1, Τ2, Τ3.
Αξιοσημείωτο είναι ότι για την σύμβαση αυτή, το ελληνικό δημόσιο έχει ήδη πληρώσει τα 161 εκ. ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.