Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Παραλύει (ξανά) αύριο η Αθήνα


Χωρίς Μετρό θα μείνει η Αθήνα αύριο, ενώ τετράωρη στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν τα υπόλοιπα Μέσα Μεταφοράς, μετά τη γενίκευση των κινητοποιήσεων στα ΜΜΜ...



Το Μετρό στην Αθήνα δεν θα κινηθεί καθ' όλο το 24ωρο, ενώ ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και το τραμ θα πραγματοποιήσουν στάση εργασίας από τις 12 το μεσημέρι έως τις 4 το απόγευμα.

Ακόμα, στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν αύριο και την Πέμπτη, από τις 11 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα και οι εργαζόμενοι σε λεωφορεία και τρόλεϊ.

Επιπλέον, θα πραγματοποιηθεί κοινή σύσκεψη όλων των σωματείων των εργαζομένων στις συγκοινωνίες προκειμένου να καθορίσουν την περαιτέρω στάση τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.