Υπάρχουν παιδιά που ακόμα και με τα λιγοστά ψίχουλα ελληνικής ιστορίας που δίνει η συμβατική ιστορία νιώθουν περήφανα για την καταγωγή και τον πολιτισμό τους. Που να μάθουν ολόκληρη την ιστορία μας, η οποία έχει πάρα πολλές πτυχές!
Στους δύσκολους καιρούς, η μνήμη ...
σε κρατάει ζωντανό και σου δίνει ώθηση να ανανήψεις. Η καταπολέμηση του ιστορικού παρελθόντος των Ελλήνων από μεγάλο-καθηγητές και ανθρώπους των «γραμμάτων», έχει στόχο να μας «φύγει η μαγκιά». Να μην γνωρίζουμε ότι οι αγώνες των Ελλήνων γίνονταν πάντα για την ελευθερία και την αυτοδιάθεση. Να μην ξαναφουντώσει μέσα μας η φλόγα, που κατά καιρούς έχει αναγκάσει φίλους και εχθρούς του Ελληνισμού να υποκλιθούν στο μεγαλείο του.
Διαβάστε τι έγραψε μια μικρή μαθήτρια από την Ηλεία και δημοσίευσε η φιλική μας ιστοσελίδα Patrisnews,και το pygmi.gr :
Θα ήθελα να ταξιδέψω στην Αρχαία Ελλάδα, διότι ήταν μια εποχή που άνθησε ο πολιτισμός, η μουσική, οι επιστήμες και ο αθλητισμός.
Πηγαίνοντας εκεί θα συναντούσα τον Ασκληπιό και τον Ιπποκράτη, οι όποιοι ήταν δάσκαλοι της Ιατρικής και τον Φειδία έναν από τους καλυτέρους γλύπτες.
Θα ήταν σημαντικό και πολύτιμο ταξίδι για έμενα διότι θα είχα την ευκαιρία να δω και να ζήσω έστω και για λίγο την σπουδαία αυτή εποχή για την όποια μιλάει όλος ο κόσμος.
Θα φορούσα τα σανδάλια και τον χιτώνα και θα περπατούσα στο πλακόστρωτο για να φτάσω στην αγορά όπου θα συναντούσα σε κάποιες ήσυχες γωνίες τους δάσκαλους με τους μαθητές τους να συζητούν ατέλειωτες ώρες. Θα έβλεπα την Ακρόπολη, τα Προπύλαια, τους Μάντεις και θα παρακολουθούσα την γιορτή των Παναθηναίων.
Στο ταξίδι αυτό θα μάθαινα πως μεγαλούργησαν οι επιστήμονες χωρίς να υπάρχουν τα τόσο εξελιγμένα μηχανήματα που έχουμε σήμερα.
Ζώντας όλα αυτά από κοντά και γνωρίζοντάς τα και όχι απλά διαβάζοντάς τα, επιστρέφοντας από το μαγευτικό μου ταξίδι θα φώναζα δυνατά για να ακουστώ σε όλο τον πλανήτη ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ!
Της μαθήτριας Εύης Παναγιωτοπούλου
E2, 6o Δημοτικό Σχολείο Πύργου
Στους δύσκολους καιρούς, η μνήμη ...
σε κρατάει ζωντανό και σου δίνει ώθηση να ανανήψεις. Η καταπολέμηση του ιστορικού παρελθόντος των Ελλήνων από μεγάλο-καθηγητές και ανθρώπους των «γραμμάτων», έχει στόχο να μας «φύγει η μαγκιά». Να μην γνωρίζουμε ότι οι αγώνες των Ελλήνων γίνονταν πάντα για την ελευθερία και την αυτοδιάθεση. Να μην ξαναφουντώσει μέσα μας η φλόγα, που κατά καιρούς έχει αναγκάσει φίλους και εχθρούς του Ελληνισμού να υποκλιθούν στο μεγαλείο του.
Διαβάστε τι έγραψε μια μικρή μαθήτρια από την Ηλεία και δημοσίευσε η φιλική μας ιστοσελίδα Patrisnews,και το pygmi.gr :
Θα ήθελα να ταξιδέψω στην Αρχαία Ελλάδα, διότι ήταν μια εποχή που άνθησε ο πολιτισμός, η μουσική, οι επιστήμες και ο αθλητισμός.
Πηγαίνοντας εκεί θα συναντούσα τον Ασκληπιό και τον Ιπποκράτη, οι όποιοι ήταν δάσκαλοι της Ιατρικής και τον Φειδία έναν από τους καλυτέρους γλύπτες.
Θα ήταν σημαντικό και πολύτιμο ταξίδι για έμενα διότι θα είχα την ευκαιρία να δω και να ζήσω έστω και για λίγο την σπουδαία αυτή εποχή για την όποια μιλάει όλος ο κόσμος.
Θα φορούσα τα σανδάλια και τον χιτώνα και θα περπατούσα στο πλακόστρωτο για να φτάσω στην αγορά όπου θα συναντούσα σε κάποιες ήσυχες γωνίες τους δάσκαλους με τους μαθητές τους να συζητούν ατέλειωτες ώρες. Θα έβλεπα την Ακρόπολη, τα Προπύλαια, τους Μάντεις και θα παρακολουθούσα την γιορτή των Παναθηναίων.
Στο ταξίδι αυτό θα μάθαινα πως μεγαλούργησαν οι επιστήμονες χωρίς να υπάρχουν τα τόσο εξελιγμένα μηχανήματα που έχουμε σήμερα.
Ζώντας όλα αυτά από κοντά και γνωρίζοντάς τα και όχι απλά διαβάζοντάς τα, επιστρέφοντας από το μαγευτικό μου ταξίδι θα φώναζα δυνατά για να ακουστώ σε όλο τον πλανήτη ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ!
Της μαθήτριας Εύης Παναγιωτοπούλου
E2, 6o Δημοτικό Σχολείο Πύργου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.