Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Αλεξανδράκη σε αστυνομικούς: Θα δείτε τί θα πάθετε! Θα πάρω τηλέφωνο βουλευτή!



«Είμαι μοντέλο, κάνω φωτογραφίσεις. Θα δείτε τι θα πάθετε… Γιατί δουλεύω με το σώμα μου» έλεγε και ξανάλεγε η Δήμητρα Αλεξανδράκη... στους αστυνομικούς που σταμάτησαν το αυτοκίνητό της στις 8 Φεβρουαρίου, μετά από παραβάσεις του ΚΟΚ. Όπως αναφέρει η εφημερίδα Παραπολιτικά, όταν οι αστυνομικοί ακινητοποίησαν το αυτοκίνητό της και ζήτησαν το δίπλωμα και την άδεια κυκλοφορίας, εκείνη απάντησε: «Και πού θες να ξέρω εγώ που είναι η άδεια; Έχω πέντε αυτοκίνητα. Τελειώνετε γιατί δεν έχω καμία όρεξη να ασχολούμαι βραδιάτικα με μπάτσους».

Μάλιστα μόλις είδε ότι τα πρόστιμα που της βεβαιώνονται είναι ύψους 2.200 ευρώ, έγινε πραγματικά έξαλλη, ενώ αρνήθηκε αρχικά να παραλάβει την κλήση του αλκοτέστ.

Επιδεικτικά μάλιστα, μόλις παρέλαβε τελικά τις κλήσεις, έπσασε το στυλό με το οποίο έχει υπογράψει τις παραβάσεις και το πέταξε στο δρόμο. Όταν οι αστυνομικοί ενημέρωσαν το μοντέλο ότι συλλαμβάνεται, αυτή είπε: «Εγώ δεν πάω πουθενά. Θα πάρω τώρα τηλέφωνο βουλευτή. Οι προηγούμενοι που με σταμάτησαν με παρακάλαγαν να μην το συνεχίσω. Θες να έχεις τα ίδια;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.