Μήπως ο Χατζηδάκης να τους πιάσει λίγο τον κ@λο:
Σε... κρατικοποίηση των συμβάσεων παραχώρησης των βαλτωμένων οδικών αξόνων προχωρά η κυβέρνηση, αλλά οι εργολάβοι θα συνεχίσουν να εισπράττουν τα διόδια, τα οποία θα παραμείνουν στα αρχικώς συμφωνηθέντα υψηλά επίπεδα. Το σχέδιο που...
ολοκληρώνει εντός των ημερών το υπουργείο Ανάπτυξης προβλέπει ότι το Δημόσιο (με τη συνδρομή της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων και κονδύλιων του ΕΣΠΑ) θα καλύψει το χρηματοδοτικό κενό που αφήνουν η αποχώρηση ξένων τραπεζών από τα έργα, αλλά και η μείωση της κυκλοφορίας. Την ίδια στιγμή, όμως, αφήνει αναλλοίωτο το ύψος των διοδίων, ενώ συνεχίζει να υποχωρεί στα αιτήματα των τεχνικών εταιριών.
Τα έργα σε τέσσερις οδικούς άξονες (Μαλιακός - Κλειδί, Κόρινθος - Πάτρα, Αξονας Κεντρικής Ελλάδας και Μαλιακός - Κλειδί) έχουν σταματήσει από τα τέλη του 2010, με τους εργολήπτες και τις τράπεζες να απαιτούν αλλαγή των όρων εξαιτίας της κρίσης. Η προχειρότητα με την οποία προκηρύχθηκαν οι διαγωνισμοί από την τότε ηγεσία του υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ (Γ. Σουφλιάς) επέτρεψε στους εργολάβους να διεκδικήσουν εκατοντάδες εκατομμύρια.
Για παράδειγμα, οι συμβάσεις που υπεγράφησαν επί Γ. Σουφλιά προέβλεπαν ότι οι απαλλοτριώσεις θα ολοκληρωθούν εντός έτους και οι αρχαιολογικές ανασκαφές εντός εξαμήνου (!), όταν όλοι γνωρίζουν ότι απαιτούνται από δύο έως πέντε χρόνια. Ετσι, οι εργολήπτες ζητούν απίστευτα ποσά, με τον υπουργό Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκη να υποστηρίζει ότι «περιόρισαν τις απαιτήσεις τους στα 280.000.000 ευρώ»! Ενώ οι απαιτήσεις υποτίθεται ότι έχουν κλειδώσει, προ ημερών το υπουργείο έδωσε 25.000.000 ευρώ στην κοινοπραξία Ολυμπία Οδός, που έχει αναλάβει το κουτσουρεμένο τμήμα Κόρινθος - Πάτρα (το οποίο θα έφτανε μέσω Πύργου στην Τσακώνα).
Από πρόσφατη ερώτηση του βουλευτή Ν. Νικολόπουλου στη Βουλή προκύπτει ότι μέχρι σήμερα οι τεχνικές εταιρίες που συμμετέχουν στις κοινοπραξίες κατασκευής και διαχείρισης των πέντε οδικών αξόνων (με την προσθήκη του άξονα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα) έχουν λάβει 1,8 δισ. ευρώ από κρατική χρηματοδότηση και διόδια. Οι εργολάβοι φαίνεται ότι δεν έχουν καμία επίπτωση για τη μονομερή αποχώρηση από τα εργοτάξια, υποστηρίζει ο προαναφερόμενος, που έχει ζητήσει στοιχεία για σειρά επιπλέον πληρωμών από το Δημόσιο εξαιτίας του πρόχειρου σχεδιασμού.
πηγή
Σε... κρατικοποίηση των συμβάσεων παραχώρησης των βαλτωμένων οδικών αξόνων προχωρά η κυβέρνηση, αλλά οι εργολάβοι θα συνεχίσουν να εισπράττουν τα διόδια, τα οποία θα παραμείνουν στα αρχικώς συμφωνηθέντα υψηλά επίπεδα. Το σχέδιο που...
ολοκληρώνει εντός των ημερών το υπουργείο Ανάπτυξης προβλέπει ότι το Δημόσιο (με τη συνδρομή της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων και κονδύλιων του ΕΣΠΑ) θα καλύψει το χρηματοδοτικό κενό που αφήνουν η αποχώρηση ξένων τραπεζών από τα έργα, αλλά και η μείωση της κυκλοφορίας. Την ίδια στιγμή, όμως, αφήνει αναλλοίωτο το ύψος των διοδίων, ενώ συνεχίζει να υποχωρεί στα αιτήματα των τεχνικών εταιριών.
Τα έργα σε τέσσερις οδικούς άξονες (Μαλιακός - Κλειδί, Κόρινθος - Πάτρα, Αξονας Κεντρικής Ελλάδας και Μαλιακός - Κλειδί) έχουν σταματήσει από τα τέλη του 2010, με τους εργολήπτες και τις τράπεζες να απαιτούν αλλαγή των όρων εξαιτίας της κρίσης. Η προχειρότητα με την οποία προκηρύχθηκαν οι διαγωνισμοί από την τότε ηγεσία του υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ (Γ. Σουφλιάς) επέτρεψε στους εργολάβους να διεκδικήσουν εκατοντάδες εκατομμύρια.
Για παράδειγμα, οι συμβάσεις που υπεγράφησαν επί Γ. Σουφλιά προέβλεπαν ότι οι απαλλοτριώσεις θα ολοκληρωθούν εντός έτους και οι αρχαιολογικές ανασκαφές εντός εξαμήνου (!), όταν όλοι γνωρίζουν ότι απαιτούνται από δύο έως πέντε χρόνια. Ετσι, οι εργολήπτες ζητούν απίστευτα ποσά, με τον υπουργό Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκη να υποστηρίζει ότι «περιόρισαν τις απαιτήσεις τους στα 280.000.000 ευρώ»! Ενώ οι απαιτήσεις υποτίθεται ότι έχουν κλειδώσει, προ ημερών το υπουργείο έδωσε 25.000.000 ευρώ στην κοινοπραξία Ολυμπία Οδός, που έχει αναλάβει το κουτσουρεμένο τμήμα Κόρινθος - Πάτρα (το οποίο θα έφτανε μέσω Πύργου στην Τσακώνα).
Από πρόσφατη ερώτηση του βουλευτή Ν. Νικολόπουλου στη Βουλή προκύπτει ότι μέχρι σήμερα οι τεχνικές εταιρίες που συμμετέχουν στις κοινοπραξίες κατασκευής και διαχείρισης των πέντε οδικών αξόνων (με την προσθήκη του άξονα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα) έχουν λάβει 1,8 δισ. ευρώ από κρατική χρηματοδότηση και διόδια. Οι εργολάβοι φαίνεται ότι δεν έχουν καμία επίπτωση για τη μονομερή αποχώρηση από τα εργοτάξια, υποστηρίζει ο προαναφερόμενος, που έχει ζητήσει στοιχεία για σειρά επιπλέον πληρωμών από το Δημόσιο εξαιτίας του πρόχειρου σχεδιασμού.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.