Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Ποιος διάσημος ηθοποιός πέρασε κατάθλιψη όταν έχασε την αδερφή του;


Μια εκ βαθέων εξομολόγηση έκανε...


σε συνέντευξη που παραχώρησε στο "Tv Μenu", ο Τάκης Χρυσικάκος.

Ο διάσημος ηθοποιός, μιλώντας για την κατάθλιψη που πέρασε όταν έχασε την αδερφή του, ανέφερε:

"Μου κόστισε πολύ η απώλεια των γονιών και της αδελφής μου. Ειδικά με την αδερφή μου, γιατί ήταν πολύ νέα. Πέρασα κατάθλιψη. Έκανα θεραπεία επί έξι μήνες, κανονική αγωγή. Σκέπαζα τα πράγματα, σαν να μην υπάρχουν. Η κατάθλιψη, όμως όσο και να τη σκεπάζεις και να λες "δεν έχω" σε κυνηγάει. Βλέπω φωτογραφίες της εποχής εκείνης και είναι πολύ φανερή στα μάτια μου, στην έκφραση μου. Σερνόμουν. Πήγα σε ψυχίατρο, ο οποίος με στήριξε και με βοήθησε πολύ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.